Thursday, June 20, 2013

Appi, me upume!

Kui mul vähegi rohkem energiat oleks, siis ma vast suudaksin ühe nii keskmiselt humoorika teksti tänase kohta välja m6elda. Aga mul ei ole enam j6udu.
Nii ütlen lihtsalt, et täna j6udis siis see paljulubatud torm kohale. 6nneks olin loengus peidus, aga hirmsaks läks küll kui uksed ja aknad terve maja peal järgemööda pauguga kinni lendasid. Sest kuni selle ootamatu tormini pole viimased päevad eriti 6hku olnud. Ja no t6siselt ja ilma naljata. Iga päev erinev kleit selga ja rongiga kooli. 6htul tühjaks pigistatud sidrunina tagasi.
Aga see TORM. Isegi rongiliiklus oli häiritud. Ja nüüd on magamistuba ka kergeltöeldes "häiritud". Koju j6udes ootas ebameeldiv üllatus - torm oli akna pärani lahti kiskunud (hommikul oli praokile jäänud) ja voodi koos k6ige peal, k6rval ning all olevaga kergelt öeldes üle ujutanud. P6rand lainetab äärtest ja ma nii loodan, et see korda saab. Meil on laminaat. Ma ei taha teadagi kui palju seda vett sinna sisse imbus. Radikate all olid loigud. P6randal olnud magamiskott imes suurema osa endasse. Pluss madrats. Padjad. Tekid.

Nüüd panime elutuppa laagri püsti. Kiisule tundub sobivat.

No comments:

Post a Comment