Wednesday, November 9, 2011

Durch den Nebel, im Dunkel

Oi kuidas mulle meeldib koju sõites põllul hirvi söömas näha. Olgugi, et ma elu lõpuni suurlinna-tüdrukuks jään, "maal" elada on aeg-ajalt ikka väga hea. Steinfurt pole ju küla, kuid ma elan linna ääres, linnaosas kus inimesed enamasti eramajades elavad. Minu tänava tagant algavad aga põllud ja farmid. Seetõttu on õhk tihtipeale sõnnikune, aga siis tõmbame kopsud täis ja ohkame pool-naljaga, et maal ongi värskem õhk. Kuigi, nagu kord öeldud, mina jään suurlinnainimeseks, ega ma siin kaua elada saa. Hea, et iga päev Münsteri vahet käin. :)

Mõtlesime Eesti-reisi planeerida, aga absoluutselt ei saa ette mõelda, sest igal vaheajal peab Julian midagi tegema. Kevadvaheajal 5 nädalat praktikat, suvevaheajal (mis algab juuli lõpus) samuti 5 nädalat praktikat pluss paar uurimustööd ja referaati.. Sel suvel pidi 3 uurimustööd tegema näiteks. Ja kuna peaks siis üks tudeng puhkama? Meil on suveks suuremaid ja väiksemaid plaane, aga kõik peab ootama kuni kevadeni, mil Julian rohkem teab. Pluss võib-olla pean ma ka 3 kuud praktikat tegema, see selgub mais alles. Lennupiletid jõuludeks on ka juba kallid, sest magasin õige aja maha. Töötuna ju nende eest ei maksa. Ohjah, eks näis :) Me saame alati hakkama.

Tahaks reedel Kölni minna, sest 11.11 kell 11:11 algab karnevaliaeg just seal. Suuuuuur pidu. Aga kuna mul pole kostüümi (mis seal lausa hädavajalik on) ega ka ideed ega piisavalt ressursse, siis otsustasin sel korral vahele jätta. Alati on võimalik järgmisel aastal minna :)

Täna pean vist poole ööni kodutöid tegema ja perepea tuleb ka alles kell üheksa. Seega, ilusat kolmapäevaõhtut!
Bis bald!

No comments:

Post a Comment