Wednesday, May 23, 2012

Heiß, heiß, baby...


Palavaks läks. 30 kraadi sooja juba kaks päeva olnud, kuigi nüüd tormitab siin ikka m6nusalt, seega 6hk 6nneks jahedam. See aga ei tähenda ometigi, et meil kodus jahedam oleks - oo ei! Siin saab lausa sauna v6tta!
Istusin hommikul lahtise akna all, ventilaator vuhises ja ma ikka higistasin. Jah, ütlesingi välja. Mis seal ikka häbeneda, kui sinna midagi parata ei saa :) Hea meelega kuulutaks siesta välja ja poeks keldrisse peitu. Mis tegelikult väga halb idee polegi, wifi levib seal ka ju, hehe ;)
Saarlandi maakonnas (Bundesland) kuulutati lausa hädaolukord välja, sest arvutuste kohaselt v6ib seal täna uputama hakata. Juhuu, ekstreeem!
Mu vaesed tomatid on nendel päevadel palju üle elanud, kuid küll nad nüüd r66mustavad selle tuule ja vihma üle. Ma ka r66mustan! Jooksin läbi vihma enne koju ja nii hea oli! Siin ei saja ju tavaliselt paduvihma eesti m6istes - ainult seenekat. Aga vot täna 6htul, oi kuidas ladistas! Üks, mida ma Eestist igatsen ongi suvine paduvihm. Soe ja märg. Ohhh.
Kassile ka see kuumus ei meeldi, magab terve päeva lahtise akna peal. Ja meie akende peal annab ikka magada, ma ütleks. Panen pildi ka, sest seletamine v6taks kauem aega :)

Fotoprojekt edeneb suurepäraselt, k6ik pildid on tehtud, nüüd muud asjad korda ajada. Nagu reklaam ja lindistused jne. Ma nii väga ootan juba septembrit, saan ehk ajalehtegi! Ja näitus läheb üles septembris alles, sest siis on siin nö integratsiooninädal, selle raames siis esitleme end. Samuti on üheks p6hjuseks koolivaheaeg - kes see suvel ikka siin näitustel käia viitsib, ikka kooli- ja tööajal.

Kas ma juba kirjutasin Feliciast? Ta kogub juba tükimat aega raha, et oma küla Nigeerias aidata. Küpsetab ja müüb kodumaal tehtud ehteid igal kirbuturul ja igat sorti üritusel. Ma tutvusin temaga tänu sellele fotoprojektile, aga ega see jää meie viimaseks koostööks. Juba juunis aitan tal suure t6enäosusega küpsetada ja üht-teist müüa. Mis-kus-kes, eks annan siis 6igel ajal teada :) (Panen ka pildi tema "tegevusest")



Ah! Ja ma ju mökutan siin oma seina värvimisega. Uh, seisab teine juba kuu aega nii vist (olgu, äkki pingutan üle ka veits), aga küll ma ta valmis saan!
Oh, kuulan siin PURi edasi ja naudin värsket 6hku, mis l6puks läbi akende sisse voolab.
Ja kes veel PURi ei tea, on pool elu asjata elanud! ;)
Musid!

No comments:

Post a Comment