Wednesday, May 21, 2014

Suvi tuli. Ja oi kuidas tuli

Vihastasin ilma vist eelmise postitusega, sest m6ni aeg tagasi j6udis mingisugune kuumafront siia ja ära ei lähe. Katusekorteris on jälle nagu saun ja ma nuputan, mida sellise kuumaga ühe väikese ilmakodanikuga peale hakata. Meie veel kannatame ära, sest oleme harjunud, temale on aga kogu see suve asi uus. Mida 6ue selga panna? Mida ööseks selga panna? 6hku ei liigu, mida teha? Nii seadsin ma eile lastetuppa provisoorse ujula püsti. Lasin vanasse pesuvanni veidi vett sisse, viskasin paar vannimänguasja ka ja siis lapse sinna sisse. Oli edukas ettev6tmine. Ujulasse tahtsime ka minna, aga ma olen enam kui kindel, et sellise ilmaga on see puupüsti täis ja ma ei tahaks Sädet eriti traumatiseerida nii suure rahvahulgaga, lapsed kilkavad ja kisavad ja siis veel vesi ka... me käime laupäeviti beebiujumises, seal juba esimene kord oli suur draama, sest harjumatu. Vett ta muidu armastab, aga k6ik oli liiga lärmakas ja uus.

Kogu see kuumalaine on pannud mind auto kliimaseadmesse teisiti suhtuma. Nädalavahetusel tänasin ma taevast, et keegi sellise asja välja m6elnud on. Ja siis esmaspäeva hommikul kirusin maa p6hja. Marion jäi haigeks. Ja kohe päris haigeks. Nii haige pole ma mitu aastat olnud. Täna on kolmapäev ja ma olen IKKA VEEL haige. Aga nüüd pean ma kinnitama oma ema kunagisi s6nu, et emal pole aega haige olla. T6si. Mul on kodus üks beebs, kes käpuli liikuma 6pib ja juba praegu ennast püsti upitada tahab. Enamuse ajast suudab ta küll tagurpidi ringe teha, aga ma näen millise järjepidevusega ta neid samme edaspidi harjutab. Ja ega see aeg ka enam mägede taga pole, mil ta hommikul voodis püsti seisab ja mulle näkku naerab. Seega käin ma teda muudkui tagasi keset tuba tekile toomas kui ta kuskile telekalaua alla pugenud on. Haige olen aga ikka ja nii tahaks terveks saada. Aga katsu sa siis kui öösiti magada ei saa, sest liiga palav on ja Sädel kah paha. Mina usun, et hea uni on hea tervise alus.

Ahjaa! Ja üks huvitav, aga veidi k6he asi veel. Täpselt nädal aega tagasi, kolmapäeval, tegin ma öösel silmad lahti ja avastasin, et leban elutoas diivanil. Ma ehmatasin nii ära, sest ma ei mäletanud, et oleksin sinna läinud. Läksin tagasi magamistuppa, kell oli umbes 2:30. K6ik magasid. Siis otsisin prille, mille ma diivani käetoe pealt leidsin. Käisin k6ik toad läbi, midagi polnud liigutatud. Magama jääda ma enam ei suutnud ja pool tundi hiljem ärkas Julian üles, sest ma kössitasin voodis ja olin väikese tule p6lema pannud. Mis tüüp tegi? Istus hommikuni üleval, valvas mu und, sest ma pidin kooli minema päeval. Hommikul lasin ma siis temal edasi magada. Rohkem seda juhtunud pole, aga päris k6he hakkas küll, ehmatas nii ära. Olen lapse pärast kuut6biseks hakanud!

No comments:

Post a Comment