Tuesday, December 9, 2014

No pole naljakas. KUU AEGA pole ma kirjutanud midagi. Tule taevas appi.
Mul pole jah aega. Pooleliolevad 6mblustööd kuhjuvad magamistoas, ideid tuleb muudkui juurde. Kooli jaoks on vaja mingi miljon sotsiaalteoreetilist teksti läbi lugeda ja analüüsida ja ettekandeks ette valmistada. Ja kuna mu peaaegu ainus vaba aeg on 6htuti alates kella kaheksast, siis ei j6ua ma väga kuskile oma asjadega. Kella kaheksaks olen juba tihti kutupiilu.
Ja siis ma hakkasin ju j6usaalis käima, appike. V6tsin ikka väga kaua hoogu, aga lepingu ma ära tegin ja nüüd pole pääsu. Targa masina arvates peaksin ma hoopis kaalus juurde v6tma ja mis iganes aga vähemalt on treener ise ka selline väiksem naisterahvas, ei sunni ta mind nüüd selleks küll. Vähemalt pulmadeks saan saledaks! Juhuu!


Ah, pagan. Ma olen ikka nii kutu, ei j6ua lausetki l6petada.
Julian valmistab veel tunde homseks ette - mul on temast nii kahju. Ta istub poole ööni üleval, magab vähe ja siis peab hommikust pärastl6unani lastele ajalugu huvitavaks tegema. Temast saab nii hea 6petaja, ma olen selles nii kindel. Aga see hetkeseis on hull. Soovige Julianile palju j6udu ja head und!

Head ööd!

No comments:

Post a Comment