Tuesday, April 21, 2015

Mulle ei meeldi üllatused


Tere. Mina olen Marion ja sain m6ni aeg tagasi (vist peale pühi) sellise kaardi. Ma oigasin. Kohe mitu korda. Julian väitis, et tema ei tea asjast midagi, ise muigas muidugi kavalalt. Valetada see tüüp küll ei oska.

Ma ei liialda, kui ütlen, et tol öösel ma magada ei saanud, sest nägin ainult mingeid jubedaid unenägusid kohutavast üllatuspeost tulevasele pruudile.

Ma ähkisin ja oigasin ja ohkasin seni kuni Julian alla andis ja ütles, et tema 6de on selle taga. Mulle lubati, et Cookie Monsteri kostüümi ma selga ajama ei pea ja linnapeal nänni müüma ka ei sunnita. Siin nimelt on kombeks pruudile mingid jubedad riided (enamjaolt alati koos suure hulga sulgede ja boadega, tihti ka kauboimütside ja printsessikroonidega) selga ajada, korvike alkoholiga (sellised väikesed suveniirpudelid) kätte anda ja linnapeale müüma saata. Ma olen n6us palju absurdsuseid läbi tegema, aga no ma ei tea kas just seda... pigem ajan Küpsisekoletise kostüümi selga.

Nüüd mil ma tean, kes selle taga seisab, ei tea ma siiani keda ma tegelikult 27. juunil seal näen. Mul on suur kahtlus, et Julian nihverdas mu telefonist kuidagi numbrid välja ja nii nad kontakte said, aga... mul pole ausaltöeldes just palju inimesi siin, keda ma enda k6rvale tahaksin oma nn "tüdrukute6htul". Aga eks näis. Ma üritan sellele mitte m6elda.

Ahjaa. Ja üllatusi vihkan ma ka. Mitte k6iki, aga mulle lihtsalt ei meeldi see teadmatuse tunne. Olen jah imelik.

(Meelde tuli too päev, kui Julian mind endalenaiseks palus. Mul oli juba enne selline tunne peal, et ma saan paanikaataki ja suren sinna samasse maha ka. Selline vastik aimdus oli, ainult et ma ei teadnud, mis tuleb. No ja kui "tuli", siis oli muidugi hea meel, eks. Totrus.)

P.S. Tegelt ma ei tahtnud viriseda, aga ... no okei, v6ib-olla tahtsin ka. :D Tsau!

2 comments:

  1. Aah, mulle tulid külmavärinad peale seda lugedes. Mõistan sind täielikult - ma armastan üllatusi, aga kui ma juba tean, et üllatus tuleb, on mul vaja ka üllatuse sisu täpselt teada. Ja mingi üllatuslik tüdrukuteõhtu kuulub kohe kindlasti mu lemmikajaviidete kõige alumisse otsae. Õnneks pole mul siin ühtegi sõbrannat :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. See onju nii vastik! Mitte mingit kontrolli asja üle - ja olgu ma ainult 6nnelik ja r66mus :P
      Ma olen üldiselt üpriski positiivne inimene, aga kui midagi ebameeldivat v6i teadmatut ees seisab, siis on mul süda paha ja k6ht valutab. Jess, piduu!
      Mul on enda teada siin ka ainult max 3 s6brannat. No vaatame, kes end näole annavad...

      Delete