Sunday, October 11, 2015

Stressitase over 9000!

Istun tühjas korteris. Vannituba on veel ainus kodune paik mul siin. V6i noh, Saksamaal üldse vist hetkel. Tulime korraks "koju" riideid pessu panema - pesumasin transpordib uue nädala l6pus - ja vannituba pakkima.
Esimene öö uues korteris on seljataga ja ma pole vist elusees nii halvasti maganud. Julian magas vist kokku 4 tundi üldse - me jäime m6lemad haigeks. KÜLM ON. See korter on vast m6nda aega tühjalt seisnud ja aknad olid kogu aeg lahti. Nüüd j6udis aga sügis kohale (no ikka päris m6nusalt külmaks läks) ning kui eile kogu meie kupatusega uus korter üle valati, jäid seinad ikka külmaks. P6randad ju ka. Ma pole harjunud, et radikad häält teevad, sest neis liigub vesi. Ma ei saanud sellepärast magadagi. Jube.
Säde on täielikus segaduses. Takkaotsa lonkab ta eile hommikust alates ning kass on ülimas stressis. Ta magas vist öösel seljakotis minu sokkide vahel.

Järgmise nädala l6pus saame köögi, seni improviseerime ja peseme n6usid vannitoas. Kus pole aknaid.
Aga ma ei tohiks viriseda, lihtsalt mu emotsioonid ja hormoonid viskavad hetkel üle pea laineid kokku, sest see käis k6ik ikka liiga kiiresti minu jaoks. Kunagi, kui me end sisse elanud oleme (loodetavasti enne j6ule), v6in sellest tagantjärgi analüüsivalt isegi asjalikult arutada. Hetkel on mul nii palju stressi, et ma ei j6ua sellele järelegi.

Säde päevahoiuga on niru, sest kolisime teise linnaossa. Lasteaedades kohti pole. Pangaarved lähevad miinusesse m6neks ajaks, ent muudmoodi me hakkama ei saaks. Vähemalt saame interneti vist järgmisel nädalal sisse. Kui nüüd kiiresti terveks saaks, oleks hea. Jull peab järgmise nädala, olgugi et on koolivaheaeg, tööle pühendama, ning tervis v6iks ikka tagasi tulla.
Mul on väga kummaline suve l6pp ja sügise algus olnud, olen juba kolmandat korda külmetunud, vahepeale jäi kahepoolne silmap6letikki. Ma ausalt ei mäleta, kuna ma nii tihti viimati haige olin. Aasta algus virutas ka paar latakat mulle, seda mäletan.

Ent kuna me oleme üks uskumatult hea tiim, saame me k6igega hakkama. Kodu korda seadmine venib muidugi nüüd teadmata pikaks, ent sammhaaval saab ju k6ik tehtud. Ja järgmiseks viieks aastaks on mul kolimisest k6rini. Never ever.

No comments:

Post a Comment