Wednesday, December 16, 2015

Tere tulemast, Johann Samuel!




EDIT: Ja kuna Jull ka haigeks jäi, ei tohtinud ta meid haiglasse vaatama ka tulla. Ainult ta 6de käis läbi ja t6i lilli. Lilli! Seekord sain nii palju lilli! L6puks ometi saadakse aru, et mitte ainult beebi ei pingutanud ja ei käinud p6rgust läbi :) No erandiks on Julian, tema lilledes olin ma kindel :) Aga ta on ka juba kaks korda minuga selle läbi teinud ja teab. Kui ma soovitada tohin, siis palun, k6ik mehed maailmas, olge oma naise k6rval terve see aeg. Kui närvid vastu peavad, muidugi. Ja ärge istuge nurgas, käed silmadel (ühelt ämmaemandalt kuulsin igasuguseid lugusid), onju.
Mul selline tunne, et v6iksin ise ämmaemandaks hakata juba - infot koguneb nii palju. V6ib-olla kunagi kauges tulevikus, kui ma ülikooli läbi saan ja k6ik lapsed käes on, lähengi ämmaemandust 6ppima. Nii tänuväärne töö, saab nii ilusat - ent kindlasti ka kurba - tööd teha.
Ahjaa, kolmanda päeva 6htul tahtsin koju minna, viskas koppa ette. Mu pisike pere tuli meid koju viima ja Säde oli vaimustuses. "Emme, beebi, Haus" korrutas ta kogu aeg.
Minu pisikesed!

No comments:

Post a Comment