Sunday, September 11, 2011

Komm mit mir ins Abenteuerland.

Aastakese v6ttis aega, aga ma avastasin l6puks midagi vaimustavat, saksa stiilis portselan - (Geschirr mit) Zwiebelmuster. Toksige guuglisse sisse ja leiate sadu, kui mitte tuhandeid vasteid. Imeilus ja väga kallis. Kummaline, et tänapäeva noored siin ostavad pigem IKEAst kandilisi söögin6usid selle asemel, et vanaemalt endale muidu kapis tolmu koguvat serviisi lunida. Ma usun, et iga vanaema oleks 6nnelik, kui seda keegi kasutaks ja suguv6sas edasi annaks. Mida ma hetkel ei annaks, et mul vähemalt üks saksa vanaema oleks! Juliani vanaema nimekirjas olen viie lapselapse järel ehk kuues. :)

Ja kuna selle nädalavahetuse veetsime linnades nimega Soest ning Lippstadt, siis tean nüüd kindlalt, et mida rohkem l6una poole minna, seda ilusamad majad on.

Et oma hulgast basiilikus lahti saada enne kui kass k6ik nahka pistab, tegime portsu pestot. Ma vabandan juba ette ära k6igi itaallaste ees, et me seda miksris tegime. Nimelt selgus, et kellelgi siin lähistel pole uhmrit. Aga veelgi hullem oleks olnud basiilikum raisku minna lasta. :)


No comments:

Post a Comment