Friday, September 2, 2011

Laiskust ei saa välja vabandada

Terve suvi on mööda läinud. Ja ma tahaks lubada, et ma kirjutan k6ik takkajärgi üles, aga ei tee seda. Sest vaevalt, et ma mäletan k6ike.

Lühidalt öeldes: Mai kuus saime kiisupoja, juunis käisime Eestis (ka palju ägedaid seiklusi seal), juulis käis palju külalisi ja augustis käisime Prantsusmaal noortelaagrit (Freizeit) tegemas.

Ma annan nii poollubaduse, et panen siia pilte ja kirjutan ka üht-teist.
Homme aga on Juliani kodulinnas (Ibbenbüren) jälle Kirmes ja loomulikult peame minema. Ja kuna hommikul on meil jälle Trödelmarkt ja Schweinemarkt, siis peame ka paar tiiru linnas tegema. Varakult, enne kui k6ige vingemad asjad otsas on :)

Sel suvel sai selgeks, et mul on bratwurstidest ja coca-colast l6puks siiber. Aega v6ttis, aga l6puks viskas üle. Nüüd kui grillimine on, teen endale pigem "etwas mit Gemüse" v6i Frikadellen (mis on ju siin tegelikult täitsa tavalised lihapallikesed). Coca-colat pole ma aastaid joonud, aga kui Prantsusmaal olles nad ainult colat ja mullivett ostsid, siis olin sunnitud paar korda ka paar purki tühjendama. Muud ju lihtsalt polnud! Ja nüüd ei taha jällegi vähemalt kümme aastat :) Piisab.

Aga, kui aega ja viitsimist on, siis SIIN on pildid noortelaagrist ja küll jutt ka hiljem juurde tuleb.

Ma olen nii laisk! Uskumatu!
Aga vähemalt 6mblesin üle aasta aja midagi (sest sain sünnaks 6mblusmasina, jehuu). Kuigi peitelukku otsisin küll nagu n6ela heinakuhjast. L6puks selgus, et kardinapoes müüakse t6mblukke, vat siis.

Okei, veel üks Erdbeere-Sahne Tee ja siis tudile.

P.S. Kiisu on meil tore!

No comments:

Post a Comment