Thursday, November 29, 2012

Buss ja buss ja buss

Mina ei tea nüüd. See bussiliiklus siin pole küll kommenteerimist väärt, aga ma ometi PEAN ju.
K6ik bussid jäävad kuni 5 minutit hiljaks. Ükskord ootasin 20 minutit lausa. :) AGA sellel on m6ningane seletus ka - nimelt ehitavad ja remondivad nad pidevalt, jooksvalt ja hommikust 6htuni s6iduteid. Nii s6idab mul buss number 10 ühel teel6igul k6nniteel lausa! Sest muidu ei mahu.
See nädal oli üldse kuidagi väga kummaline/naljakas/meeldejääv/valus busside kohapealt. Teisipäeval oli pool bussi vanureid ja nende "rollaatoreid" täis, no teate küll, need lükatavad toed, rataste ja piduritega, saab koti ka korvikesse panna v6i ise peale istuda, kui jalad ära väsivad. JA siis oli veel üks lapsevanker. V6ite nüüd ette kujutada kuidas see välja nägi, rollaatorid "lukustamata" ringi rallimas ja reisijad neid käte-jalgadega kinni hoidmas. Esimesest kahest uksest enam sisse ei pääsenudki ja bussijuht kisas igas peatuses, et keegi tagumise ukse nupulevajutusega lahti teeks (siin avanevad automaatselt pikematel bussidel ainult esimesed kaks ust, kes viimasest väljuda tahab, peab eraldi nuppu vajutama). Nalja kui palju.
Ja täna siis sai mu bussi-6udusunenägu t6eks, ma kukkusin. Kursa6de kukkus otsa. Miks? Buss pidurdas ühe ehitusplatsi juures liiga järsult. Nüüd olen vasakust käest invaliid ja loodan, et arsti juurde minema ei pea. Muidu oli täiesti 6nnelik 6nnetus - kukkusin otse oma koti peale, nii ei löönud pead ära ega midagi. Siiski - bussis seistes tuleb ettevaatlik olla. Eks nüüd tean paremini. :)

Aga täna ostsin ühelt muhedalt kodutult tänavalehe "draußen" j6uluväljaande. Nimelt on Münsteris ajakiri, mille koostamisel löövad kaasa "aktiivsed" kodutud, kirjutavad artikleid ja puha. Nii seisavad nad siis tänavanurkadel ja pakuvad oma ajakirja, mis maksab 1,80. 70 senti iga müüdud eksemplari pealt saavad nad endale. Need inimesed ei ole niisama alkohoolikud, nemad tahavad sellest august välja rabeleda ja TEEVAD midagi. Ja see onuke on igal hommikul nii positiivne, et ma lausa pidin seekord selle 1,80 välja käima. Julian naeris, et juuvist ei tahtnud Universum täna mu heategusid aktsepteerida ja see bussi-6nnetus on täitsa paras mulle. Noh, mina nii ei arva. :)
Ja mulle üleüldse meeldib v66rastega rääkida. Ma muudkui räägiksingi. Ja siis muidugi see saksa keel. Alati arvatakse, et ma Baierimaalt pärit, imelik :) Vähemalt ei pakuta kohe välismaalast ;)

No comments:

Post a Comment