Sunday, November 18, 2012

Fotofinisch!

Vaata siia!

See lühifilm, mis me kunagi tegime, onju. Tähendab, meie lihtsalt kannatasime külma ja lasime end filmida. Aga Juliani s6ber tegi. Ta v6ttis sellega meie siinsest filmifestivalist osa ja v6itis! :D
Festivali korraldati alles esimest korda (tahavad uut traditsiooni sisse viia, pluss siin olevat väga raske ideid ellu viia ja neile rahastust saada, ei tea miks siis), aga oli selline nunnu. Korraldajaid tean isiklikult, nemad muidugi ei öelnud s6nagi selle kohta, et "meie" film v6idab :) Aga ärge kartke, zhüriid ma ära ei ostnud, neist ainult üks tunneb mind ja ta ei tundnud mind seal filmis äragi. Alles täna kui mainisin, et vot, olin ka seal, viidi kaks ja kaks kokku. Nagu öeldakse.


Ma olen nii kutupiilu, ausalt. Ja nüüd kaklen printeriga, sest too ei taha musta tindi "patrooni" (misiganes see eesti keeles ka on) ära tunda. Peab vist meelitama hakkama, ehk toimib.

Külalised (k6ik, kes tahtsid tänasele autasustamisele tulla ja juba eile 6htust meil Nintendo 64 ja misiganes mänge mängisid) läksid koju ja nüüd peab 6ppima hakkama. Ega see naljaasi ei ole, teises linnas koolis käia. 30 minutit s6idab rong, aga koduuksest väljumisest kuni loengus mahaistumiseni v6tab oma tund aega. Ja homme pean nii kaks neli jutti s6itma - pärast kooli töö siin, 6htul tagasi Münsterisse, et grupitööd ette valmistada. Ei ole normaalne, et ma peaaegu iga päev 10st kuni 6htuni ära olen. Kell 21 6htusööki süüa ei ole ju tervislik, ega? :)


No comments:

Post a Comment