Sunday, April 7, 2013

Täna on soe. Ja nüüd ma muudkui jalutaks, kui pidevalt ära ei väsiks :P Peaks vist hakkama sporti tegema, seega : ahoi, k6ik joogagurud, leidke tee minu juurde!

Homme algab kool ja no ÜLDSE pole tuju. Isegi inglise keele tundides tahavad nad saksa keeles rääkida. Makes noooo seeennnssseee! Ma valetaks kui ütleks, et kodus vedeleda POLE m6nus. On küll.

Ja ma avastasin eile, et iga kord kui ma Extrablattis söömas käin, söön ma ühte ja sama asja - ahjus küpsetatud kartul (koorega ja hiiglaslik) mingi enneolematult ja ebamaiselt hea hapukoore kreemiga. Ja  iga kord ma vannun endale, et "seekord j6uan l6puni süüa" ja iga kord pean ma taldriku Julianile nina alla lükkama. Kes tihtipeale juba oma shnitslit seedib, sest ma söön aeglaselt.
Kui ma kunagi päriselt tagasi Eestisse tulen, siis hakkan seda hapukoorekastet taga nutma.

Mul on peavaludest k6rini ja suvi v6iks juba tulla, noh!

No comments:

Post a Comment