Wednesday, May 8, 2013

Kurgibeebid ja suvine mai

Update minu kurgimajandusest. Viisin mõned nädalad tagasi taimed õue, aga tol öösel oli ootamatult külm ja ehmatas ühe taime peaaegu surnuks. Emmeke nagu ma olen, tassisin kõik potid uuesti tuppa ja poputasin ja paitasin ja lugesin luuletusi. Ja nüüd on isegi see äraehmatatud kurgitaim uusi lehekesi kasvatama hakanud!
Pildil on küll mu teine taim, mis uhkelt igasse ilmakaarde oma õisi avab. Nende seas ka mõned viljadega (neid olen siiani käsitsi tolmutanud). Viimasel pildil paistab kõrvalt see hädine taimeke. Eks näis, mis neist kurgibeebidest nüüd saab. Homme on mul viimaks aega, saan nad vast õue viia lõpuks. Suvi käes juba ju peaaegu. :)

1. mail pigistasin jälle silma kinni ja läksin kohalikega kaasa. Kuigi ma siiani sellest päris täpselt aru ei saa. Tulemuseks kolm puuki, mille Julian siis hoolikalt välja kangutas. Vähemalt oli tore ja ülipikk jalutuskäik.
Käisin s6pradel külas, nägin üle pika aja oma lõuna-ameerika printse! Nii tore. Kõrvetasid riisi küll põhja, aga ega tegelt midagi muutunud pole, hehe. :)

Ja nüüd tuleb pikk nädalavahetus. Laupäeval orgunnib Julian Münsteris küsitlust. Neil toimub seal üks huvitav üritus mälestamaks raamatute põletamist 1933. aastal. Põletatud/keelatud raamatute lugemine erinevates punktides linnas. Ma siis aitasin küsimustiku koostamisel ja lähen laupäeval ise ka kaasa. Põnev!
Muidu, õues on roheline! Marss õue!

No comments:

Post a Comment