Thursday, June 27, 2013

Huvilistele teadmiseks - elutoas telkisime kolm ööd ja päeva. Siis oli magamistuba kuiv ja sai uuesti sisse kolida. Saime Juliani emalt mingi spets ventilaatori, mis 6hust niiskust välja pressib ja siis ämbri veega täidab. Saime päris mitu liitrit. Puhkus madratsitel oli seega pühapäevaks läbi.
Mis aga hämmastavam on, on see, et kui, siis tulevad hädad ikka k6ik korraga :)

Nüüd ma aga kaklen kooliga (miljontriljon asja veel teha ja kuna ma veel eksamiteks 6ppida j6uan?!) ja üritan selles v6itluses ikka peale jääda. Edasi v6iduka l6puni!
Suvi otsustas vahepeal tagasi Eestisse minna (ma saan temast täiesti aru) ja mind siia halli taeva alla jätta. Aga küll ma järgi lähen. Oota sa!

(Ja tegelikult ei mäleta ma kunagi kirjutama hakates, mida ma TEGELIKULT öelda tahtsin)

No comments:

Post a Comment