Saturday, July 6, 2013

.

Ettekanded selleks aastaks tehtud!
Aga kuna koolis räägib mulle iga asjatundja erinevat juttu, olen ma parajas segaduses. Järgmisel nädalal pean rusika lauale lööma ja vastuseid n6udma minema.
Kuidas ja mismoodi ja mis reeglite järgi ka vabaks v6etud semestril punkte koguda saab? Noh, alguses öeldi, et saab, siis öeldi et ei saa ja nüüd leidsin ülikooli kodukalt, et saab küll! Närvi ajavad nad mind, noh!

Suvi otsustas tagasi tulla ja ma magasin poole l6unani. Pärast sellist nädalat olen ma selle ärateeninud.

Vahepeal oli Juliani sünnipäev ja enne seda tema s6bra l6pufilmi esitus. See tähendas rokiklubi. Kus mina ainult natuke aega veetsin, sest ma seda suitsu ei talunud. Naljakas, muidu saan seal küll käia, seekord pidin autos magama :)

No comments:

Post a Comment