Thursday, November 7, 2013

Tudumispauside ajal käib emme internetis

Mul murti sünnituse käigus arvatavasti ribi. Käisin eelmisel nädalal arstil, too oli natuke kohmetu, uus ja noor ja ei osanud mind väga kuidagi aidata. Röntgeni ka ei teinud, ütles, et ma v6in valu vastu paratsetamooli v6tma ja kui paremaks ei lähe, haiglasse minema. Seal tehakse röntgen. Noh, aega pole mul olnud, et haiglasse minna. Valutab aga ikka, küll on juba parem. Lamada saan jätkuvalt ainult paremal küljel - ime, et mul juba lamatisi tekkinud pole :P
Selili lamades hingata on absurd, nii ei saa ma ka harjutusi teha. Aga katkiste ribide puhul ei ole muud kui oodata. Iseenesest tüüpiline - esimene murtud luu ja see ka last ilmale tuues :)

Muidu läheb meil rahulikult, ainult et mul on kodus istumisest k6rini. 6nneks saan aeg-ajalt jalutama minna, kui suurt tuult pole. Naljakas kuidas kogu elu peapeale pöörab sellises olukorras - millekski muuks aega pole ja k6ik tahavad ainult ühel teemal rääkida. Samas, ega ma muust hetkel midagi jaga ka, lehtigi lugeda pole mahti. Raadio on suureks s6braks siinkohal :)
Lastearstil käisime ka juba, sest Sädel on suus soor, arvatavasti sellest, et ma haiglas antibiootikume (p6letikunäidud olid liiga k6rged) sain. See aga taandub suure hooga.

Vabal ajal loen ma kokku kui palju mähkmeid meil juba läinud on. V6i imestan, miks k6ik mähkimisalusena kasutatavad lapid märjad on. Paberimajandust on veel kuhjaga, siinkohal neaksin AOK kindlustust, kes mulle kuu aega öelda ei suvatsenud, et neil mu FOTOT vaja on. Mina muudkui ootan ja ootan kaarti... loodan, et homme on aega sealt siis läbi käia, et pilti teha. Säde saab omale ise kindlustuskaardi, nagu ma aru sain. Loodan, et selleks pilti vaja pole :P

Tervitame k6iki kaasaelajaid ja muidu s6pru!
(Pilt juba natuke vanem, eelmisest nädalast, aga mu meelest nii nunnu ja sobib küll teid tervitama!)

No comments:

Post a Comment