Thursday, January 9, 2014

Kuidas Elyas M'Barek mu südame v6itis.

Meil on uus müsteerium. "Kuidas l6hkusid Marion ja Julian lapsevankri vasaku rehvi?"
Mu k6hutunne ütleb, et see on üks neist vähestest salapärastest juhtumitest, mida lihtsalt ei ole v6imalik lahendada.
Esmaspäeval jalutasime linna ja rongijaama, saatsime Juliani kooli ja siis tulime koju. Üleeile (teisipäeval) tahtsin välja minna, pakkisin meid m6lemaid sisse, tegin vankriga paar sammu ja vingerdas teine kuidagi imelikult. Rehv tühi. No nii tühi, kui tühi saab olla. Tuli peaaegu küljest ära isegi. Oi ma vandusin. Eile (kolmapäeval) mässas Julian sellega pikalt, käis rattapoes parandamiseks mingeid vahendeid ostmas. Saigi korda. Or so we thought... 6htul s6it Münsterisse, sest mul oli kahe kursa6ega kinodeit. "Fack ju Göhte", ohhh. Mis imeilus mees (Elyas M'Barek)! Ja hea film! Ma ei tea miks, aga saksa komöödiad meeldivad mulle. Julian istus Sädega kohvik-restoranis, Cafe 7, see kus ainult italiaanod, hispaanlased v6i l6unaameeriklased töötavad. Tagasi parkimismajja jalutades selgus, et kumm on jälle tühi. Nüüd on kaks varianti: Julian ei parandanud just väga hästi (mille üle tal oleks kurb meel) v6i on kahe augu asemel neid rohkem. See oleks aga sürr, üle naelte ma küll enda arvates sellega ei s6itnud. Samas... me tegime sellega natuke off-roadi ühe tühjalt seisva maja ümber.. ahhh! Sellest majast ma vist polegi rääkinud? Okei, kurva saatusega Villa Heimann saab omaette postituse. Nii tähtis on see. Tuleb meil mitu korda nädalas lausa jutuks. Jääge kuuldele!

Ootame m6lemad juba kaua aega posti. Ma vahepeal arvasin, et postiljonid streigivad lausa. V6i on ära unustanud, et me siin elame. M6nda asja ootame juba peaaegu kaks nädalat. Mhh!
(Update, kirjutamise ajal käisid postiljonid! Nüüd on kaks pakki vähem oodata!)

Ma olen mingis neti-ostlemise tuhinas. Aga ainult sellepärast, et mul on igast sooduskuponge ja koode ja mida iganes. Ma ei j6ua k6ike äragi kasutada. Avastasin, kui paljud poed selliseid asju pakuvad. Ja mähkmeid ja niiskeid puhastuslappe ostan ka kupongidega, sest need drogeried (Dm ja Rossmann) saadavad mulle neid iga kuu peaaegu. :D Ma ei j6ua neid ära kasutada, sest kreeme meil vaja pole ja piimapulbrit ka nagu ei kasuta..

Mul on nii palju poolikuid projekte, et häbi hakkab juba. Ärge nüüd teie ka pihta hakake, Julian juba käib kuklasse hingamas...

Olgu, lähen pesen lastetooli edasi! Juliani 6de sai selle kord enne Säde sündi tänavale t6stetud asjade seast. Oli kleepekaid täis topitud, aga küll ma selle korda saan. Ja siis värvin vist valgeks ka, v6i midagi sellist. Istumispadjad sellele tellisin igastahes ära :D Kui Säde kord istuma hakkab on tal tool olemas. Juhuu!


No comments:

Post a Comment