Tuesday, February 25, 2014

Palju õnne sünnipäevaks, mu armas Eesti!

 Kuna minul on hetkel veel iga päev kui riigipüha ja vaba päev (kuigi peoks ja puhkamiseks palju aega ei jää) oli seekordne esmaspäev ka meil eriline. Julian võttis kunagi pähe, et vabariigi aastapäev on üks neist päevadest aastas, mil mulle lilli tuua tasub. Ja kui Julian mulle lilli toob, siis alati kollaseid tulpe. Tuli ja oli natuke kurb, et sinimustvalgeid ei saanud...
 Nagu iga aasta oli ka seekord meil laual suur kausitäis kartulisalatit, millest ei j6ua kunagi enne ärasöömist pilti teha.
Ja huvipoolest proovisin uutmoodi torti, aga tundub, et meil on väiksemat koogivormi vaja. Ja nüüd ma siis tean kui paganama kaua see kreem taheneb. Pidin siuh-säuh valmis tegema, et veel enne keskööd süüa saada :)
Aga nagu ikka päästis ka ETV otseühendus mind veidike koduigatsusest.
:)

Mulle nii meeldis see väike ettekanne kontserdil, kus üks naisterahvas nii ilusalt vabadust kättesaamatu aardega v6rdles. Ja ütles, et Eesti on ise see aare.

No comments:

Post a Comment