Saturday, April 5, 2014

Aprilliga tuli kevad ja minu nunnud!



Riin ja Merilyn naudivad sooja ilma, nagu näha :)
Käisime k6htu täitmas ja Sädel oli hea meel
Kelner tegi nalja meiega!
Vaatan siin Hart of Dixiet, joon sidrunheina teed, mis Julian mulle Bremenist hotellist taskusse pistis ja üritan mitte lolliks minna. Julian läks sünnipäevale, meie jäime koju, sest Sädel on viimasel ajal palju tegemist ja ringis6itmist olnud ja ma tahtsin veidi puhkust talle.

Meil käisid ju külalised! Ma kilkan siiamaani, samas olen kurb, sest nad juba läksid ära. Jätsid mulle hunniku Kalevi komme ja shokolaade, palju kingitusi ja mitu megabaiti pilte, mida imetleda.

Mul pole nii ammu nii head meelt olnud. Ja ammu pole nii kurb olnud, sest ma vihkan lennujaamasid, üksk6ik mis pidi lennata, kurb on ikka. Aga august polegi enam mägede taga ju...

No comments:

Post a Comment