Monday, April 21, 2014

Mina olen j6udnud vahepeal ülikooli tee tagasi leida. Jube tore ja p6nev on tagasi olla, käed juba sügelesidki konspektide kirjutamise järele. Esialgu käin Münsteri vahet vaid kaks korda nädalas, sest Juliani tunniplaaniga rohkem nagu ei sobinud. Aga seegi hea ju. Eks järgmisest semestrist vaatab edasi, kus ja kuidas.
Selleks poolaastaks on mul siis ette v6etud 1) English education in India - see on rohkem ajalugu, mitte 6petamisviisid jne; 2) English from the beginning to Shakespeare - loodan, et 6pime ka Old English'it lugema!
Said m6lemad inglise keelega seotud seekord, antropoloogiat otseselt see poolaasta ei saa teha, kahjuks :( Mul vaja jätkata kolmanda mooduliga, aga seda pakutakse ainult talvesemestril. Ja neljas moodul on juba praktika (milleks peab kolmas tehtud olema). Seega ootan.

Magnooliate aeg on läbi, tuli kastanite 6itsemise aeg. Seepärast ongi kevad siin tore, et kui üks 6itseaeg l6ppeb, algab teine. Ja siin kasvavad ju roosade 6itega kastanipuud, nagu vahukommipuud.

Unustasin jälle ära, mida ma öelda tahtsin. Seega ei ütle hetkel enam midagi. :)

No comments:

Post a Comment