Friday, October 3, 2014

Tseppeliinist portselanserviisini.

 Tahtsin näidata sarapuupähkleid (vist), mis mul m6nikord vankriga liiklemise parajaks katsumuseks teevad. M6ned tänavad on lihtsalt ääristatud nende puudega ja siis kui majaomanikud koristada ka ei viitsi, siis katsu ise kuidas üle-läbi-mööda saad.
Hullem kui kastanid. Neid ja tammet6rusid kogun ma muide. Ja mitte selleks, et loomakesi neist meisterdada (kuid eks see tuleb ka m6ne aasta pärast), vaid selleks, et need käru küljes rippuvasse kotti panna. Säde loobib niikuinii k6ik välja, mis seal on, seega ma m6tlesin, et las ta loobib neid kastaneid ja t6rusid pigem. Neist pole nii kahju kui telefonist v6i sokkidest v6i mängujänesest.
 See sama tänav, mis piltidel näha, on kurikuulus ka selle poolest, et k6nnitee on tihtipeale kui välikäimla. K6ik v6imalikud päevasel ajal viisakad kodanikud käivad oma koertega mitte nii viisakalt pimedas jalutamas. Ja kui rohelist platsi lähedal pole, siis lubavad koeral keset teed oma asja ära ajada. Ja keegi loomulikult ju kotikesi kaasas ei kanna, veelgi vähem on nad valmis oma koerte järelt koristama. Pffff.
 Kui Kölnis käisime, Eesti Koolis esimesel koolipäeval (sellest teen vast eraldi sissekande kui mahti saan), siis nägime teel sinna taevas TSEPPELIINI. Ma olin nii elevil, te ei kujuta ette. Nihelesin ja hüppasin seal tagaistmel ja tegin vist oma kümme pilti. Aga ravimifirma Bayer oli omale sellise leiutise organiseerinud, nagu näha oli. Reklaami nimel tehakse ikka igast asju. NII ÄGE, NOH!
Täna on Tag der Wiedervereinigung, ja lisaks sellele, et raadios igasuguseid lahedaid saateid tehakse, oli meil ka Erntedankmarkt. See on üks rahvakalendripüha, saagipüha, mille tähistamiseks siis laat püsti pannakse. Kui muidu on täna poed kinni, siis meil teises linnaosas on suur-suur üritus. Terve linn on jalgele aetud ja nii need tänavad umbes välja näevad ka - lapsevankri ja ratastooliga väga liikuda ei soovita. Lisaks orkestrile, karussellile, moeshow'le ja tuhandele erinevale putkale oli ka vanakraamilaat, kus Julianile kastike "Ära kinkimiseks" asjadega silma hakkas. Nii sai ta mulle kolm tassi koos alustaldrikuga. Ma jumaldan seda Zwiebelmuster-serviisi juba aastaid, nüüd sain tükikese sellest endale koju! Ohh, mul on täna kohe nii hea meel.

No comments:

Post a Comment