Thursday, February 19, 2015

Jalust niidetud

Pole viitsimist arvutis istuda. Täna magasin päeval kolm tundi peaaegu. Esimese tunni köhisin ainult.
Me oleme nimelt haiged. Algas eelmisel neljapäeval minu kurguvaluga, millest sain pooleks päevaks jagu (success!) ning kulminatsioonini pole veel j6udnud... Sädel oli kaks päeva järjest lihtsalt 40 kraadi palavik, seega saime me esimest korda tunda mis on kui laps on väga haige. Ei soovi kellelegi seda. Ta magas ainult minu peal, ärkvel olles oli ka n6us ainult süles vedelema. Nii ma siis istusin öösel toolis, laps süles ja mängisin Sudokut telefonis, sest istudes ma magada ei saanud. Pean ära märkima et selleks hetkeks olin ma ise ka haige juba ning köhisin elueest.
Ma v6iks sellest nii palju rääkida, sest ma naudin emaks olemist, isegi kui ma ise pool ööd ei maga, sest laps on haige ja teise poole ööst köhin ainult...
Igastahes jäi siis ka Julian takkaotsa haigeks, tema haakis endale aga gripi külge. Seega kuna mul polnud kuni tänaseni (nädal aega esimestest sümptomitest) aega end välja puhata ja lasta kehal lihtsalt olla (loe: magada), pole ma ka terveks saanud - ma ei mäleta kas ma kunagi üldse nii pikalt haige olnud olen.. p6hikoolis ehk?
Eile veetis Julian siis terve päeva voodis filme-sarju vaadates ja magades. Ma tegin kannutäie külmetusteed talle, t6in meile mett juurde, ostsin head jogurtit ja mida k6ike veel. Poiss paraneb. Aga ta v6tab ka antibiotse, need ehk aitavad. On kuni nädala l6puni koju kirjutatud ning mingil määral on mul nii hea meel selle üle. Kui see gripp muidugi k6rvale jätta.
Sädel on veel köha jäänud ning tilkuv nina, ent küll need ka kaovad. Minul käib üles-alla kogu see jama. Nagu öeldud polnud mul siiani aega puhata, täna siis magasin lihtsalt tundideviisi. Ei tea kas parem just hakkas, aga kurk näiteks on hakanud hoopis uuesti valutama. Kahtlustan selle p6hjuseks seda jubedat köhimist olevat. Juba nädal otsa räägin nagu kahekümne kuuendat aastat suitsetav kabarettist. Tasakesi hakkan leppima, et nii ma vist k6lama jäängi...

Ah, ja miks ma täna magada sain? Juliani ema v6ttis Säde päevaks enda juurde. Homme ka. Ta elab küll ca 40 minutise autos6idu kaugusel, aga mis teha. Igastahes on mul ja Julianil homme l6unane kohting Unematiga - jee!

Olge terved! Üksk6ik kui v6itmatud te endile ka ei tundu, kord tuleb miski viirus ja murrab ka teid maha. Better watch out..

No comments:

Post a Comment