Tuesday, February 10, 2015

S is for Stress

K6ik on superhästi. Elasin need viis päeva üle! Julian tuli tervelt, mitte eriti puhanult tagasi ning t6i mulle postkaarte kaasa. Sädele kotitäie riideid. Nii nunnu!
Kahjuks pidi ta kohe täie rauaga tööle hakkama ning kuni eilseni nägin teda jube harva. Hommikust 6htuni ka nädalavahetustel koolilainel. Tunnid ette valmistada vaja ja mis veel. 6nneks läheb tal t6esti hästi, no ta on nii loodud 6petajaks saama! Ma olen nii uhke. Tema innukust ja armastust selle vastu näeb nii selgelt. Kui talle idee tuleb, siis peab ta selle kohe üles kirjutama. Isegi söögilauas m6tleb ta plaane :D Nii naljakas. Ja samas nii armas. Ning väga aegan6udev. Eks mul vahepeal selline üksikvanema tunne peal :) Aga no ega see kaua kesta, hehe. Tiimitöö!

Mul endal on hetkel koolivaheaeg, nö. Pean üht-teist organiseerima järgmiseks semestriks (k6ik on nii segane, pean päevahoiu ümber orgunnima vist), ajame pulmaasju. Saime eile alla tunni ajaga k6ik paberid aetud ja maksud makstud! Juhuu! No enne olime muidugi sünnitunnistused ja minu abieluv6ime t6endi ära organiseerinud. Siuh ja säuh! Sellesm6ttes vedas ikka, eriti kui ma m6tlen selle peale, mis me "saatusekaaslased" Berliinis läbi tegid. Väikese linna v6lud? V6i on meil lihtsalt oma ametnikuga vedanud? Vot ei tea.. Nüüd igast muud asjad ajada, näiteks tunnistajad paika panna (mul on paigas, hehe) ja veidi enda kohta kirjutada tädile, mida ta siis k6nesse sisse panna saab. Ta on nii tore. teab meid juba Säde sünnist alates. Väike koht, ma ütlen. Ta isegi mäletas meie pulmakuupäeva peast! Ja me panime selle ju novembris paika! Nii ammu, appike.
Nojah. Igastahes istun ma nüüd oma "vabadel" päevadel arvutis ja guugeldan ja otsin. Kondiitriärisid. Fotograafe. Pruudisalonge. Ma ei tea k6ik mida. Laman 6htuti voodis ja pabistan, et ei j6ua valmis! Ei leia sobivaid, meeldivaid, hinnalt sobivaid, ilusaid.. Et rahvas ei mahu ära. Et toitlustaja on liiga kallis. Et keegi Eestist ei tulegi. Ma ei tea. Okei, hingan sisse, hingan välja... lähen edasi.

:)

No comments:

Post a Comment