Thursday, July 2, 2015

Südasuvi, johhaidiii

Eile trotsisime päikest ja käisime jälle maasikal enne kui nad k6ik läind on.
Mu sisemine termomeeter läks katki, nii kuuma mina ei talu. Peale +30 on verer6hk ämbris ja vereringlus häiritud. Hommikul enne südapäevakuumust jalutades käies, ei j6udnud Säde normaalselt k6ndidagi, kukkus m6lemad p6lved l6hki. Mitu korda.

Peale l6unat tassis Jull väikese vanniga vett aeda, laps paljaks ja sinna sisse. Kaks tundi pidasime vastu nii, aga olime veidi varjus ka. Tänu taevale on keset muruplatsi puu ning kui suure päevavarju püsti panime, oli veelgi parem. Kokkuv6ttes oli 6ues parem kui toas - ma olen ju maininud, et elame katuse all. Päeval on seinad seest poolt ka soojad, sest päike kuumutab ju katust ja kogu see kuumus tungib sisse - ning välja ei lähe. Ventilaator on küll üks paganama hea leiutis, Säde suudab seda peaaegu üksi ka käima panna, seega kui liiga kuumaks läheb, seisab ta sinna lihtsalt ette :)
Kiisu on ka hommikust 6htuni kutupiilu, magab kuskil diivani taga peidus. Huvitaval kombel ei maga ta kunagi vannitoas, kuigi seal on alati jahedam kui mujal. Ma magaks seal ise, ausaltöeldes :)

Kogusin ennist julgust ja vaatasin järgi, +37 tuli täna ära. Nädalavahetuseks oodatakse üle +40, uut rekordit. Minugi poolest v6iks see rekord tulemata jääda, kurvaks see mind just ei teeks...

No comments:

Post a Comment