Wednesday, December 28, 2016

Pühadeaeg

Mu meelest on kuusk kõige toredam osa jõuludest. Mulle meeldib seista seal kümnete puude vahel ja valida seda kõige ilusamat. Mulle meeldib see kuusepakkimise toru ja see, kuidas Julian selle puu koju tassib - ise ma koperdaksin ja viriseksin terve tee vist. Mulle meeldib keldrist jõulukaunistusi taga otsida, olgugi, et ma igal aastal nad nii ära panen, et oleks aasta pärast lihtne leida. Kodus tahaks kohe absoluutselt kõik kuulid puule riputada, aga Jull toob mu siis maapeale tagasi ja käsib kolme värviga piirduda. Lõpuks saan tavaliselt ikka oma tahtmise. Karda ma jälestan lapsest saadik vist, seda meie kodust ei leia. See-eest LED tulekesi ja
õlgedest ehteid.
Ja siis see l
õhn, mis kogu tuba täidab, kui puu püsti on. Nagu seisaksin ma hetkeks hoopis metsas ja mitte elutoas. 

Ka see aasta külastas meid Christkind. Või noh, pigem lapsi, sest me Julianiga kunagi otsustasime, et teeme üksteisele ainult väikeseid kinke - nii leiab siin puu alt tihti raamatuid või muusikat, filme või midagi, millest oleme ammu rääkinud. Ma ise armastan väga raamatuid kinkida. Kahjuks ei ole mu armsal kaasal enam eriti aega lugeda, seega peab vist tulevikus kuuldejuttude peale üle minema :) tööle sõites on tal hea kuulata, 50 minutit sinna, 50 minutit tagasi. Jah, nii kaua.

Säde sai näiteks Rapuntseli filmi (just paar päeva enne jõule selgus, et multikas on jälle Netflixis saadaval, pagan võtaks), sest see on nii minu kui ka Juliani üks lemmikumaid multikaid. Nüüd vaatab laps seda siin ja on kurb, sest tal pole nii ilusaid ja pikki juukseid. Blond ta ju on, peab ainult mõned aastad ootama vist.


25ndal olime, nagu kombeks saanud, Julli ema juures. Sealt saime see aasta raha, et endale ise midagi välja valida, sest me nagu erilisi soove ei avaldanud. Mulle sobib, peangi uuesti juukseid värvima minema :)
Ma polnud sellele varem m
õelnud, aga kaks last saavad ju topelt koguse kingitusi - nüüd pean lastetoast palju välja sorteerima, et uued asjad ära mahuksid. Lastetuba on väike ja kaks voodit võtavad ka parasjagu ruumi enda alla. Jah, nad magavad koos ühes toas. Siin vaatavad paljud selle peale imelikult, et miks lastel oma tuba pole. Ent miks peaks 1- ja 3-aastastel eraldi toad olema? Mängivad nad ju niikuinii koos, vahet pole kus nad magavad siis ju. Ent siinkandis tundub, et kõigil oma tuba, algusest peale - noh, niikuinii on pere kohta vist 1,4 last, pole vist ilmvõimatu. 

Nüüd istume ja põletame viimaseid küünlaid ja peame plaani, kuidas oma ülejäänud jõuluvaheaega sisustada. Ma pean tegelikult ühe ettekande tegema (elus esimene saksakeelne ettekanne, mida ma üksi tegema pean, ja lausa 45 minutine!), enne mida ma 6 teksti läbi lugema pean. Hästi läheb, ühesõnaga. 

Šokolaad!


Piilub lukuaugust, kas Christkind juba käis

Tegin pühadeks Sädele seeliku ja nüüd sädelevad nii diivan kui ka vaip.
 

1 comment:

  1. Tere kõigile
    Minu nimi on härra Rugare Sim. Ma elan Hollandis ja ma olen täna õnnelik mees? ja ma ütlesin minu enese et laenuandja, et päästa mind ja minu pere meie halb olukord ning suunab mis tahes isik, kes otsib laenu, ta andis õnne mulle ja mu pere, ja vajas laenu € 300,000.00 alustada oma elu üle, kui ma olen ühe Isa kaks last kohtasin seda aus ja Jumala kartes mees laenu andja, mis aitavad mind laenu € 300,000.00, ta on Jumal kartes mees, kui teil on vaja laenu ja siis tagasi maksma laenu võtke teda ütle talle, et (Mr, Rugare Sim) suunab teid teda. Võtke ühendust hr Mohamed Careeniga e-posti teel: (arabloanfirmserves@gmail.com)


    LOANI TAOTLEMISE TEAVE VORM
    Eesnimi ......
    Eesnimi .....
    2) Sugu: .........
    3) Vajalik laenusumma: .........
    4) Laenu kestus: .........
    5) Riik: .........
    6) Kodu aadress: .........
    7) mobiilinumber: .........
    8) E-posti aadress ..........
    9) Kuu sissetulek: .....................
    10) Amet: ...........................
    11) Milline sa siin teid siin on .....................
    Tänu ja parimate soovidega.
    Saada aadressil arabloanfirmserves@gmail.com

    ReplyDelete