Monday, October 31, 2011

Zeig mir wie du tantzt!

Oktoobrikuu viimane postitus.
Täna ütlen ainult, kuidas mind jätkuvalt üllatab, et peole/klubisse minnes mina ainus naisterahvas olen, kes kontsakingi kannab. JA kui ma üldse kedagi kontsadega näen, siis üldjuhul ei oska see naine küll nendega midagi peale hakata. K6nnivad nagu kured.
Ega ma just iga päev ju tikk-kontsi alla pane, aga mulle tundub kuidagi loogiline, et naisterahvad aeg-ajalt naiselikemaid kingi kannavad. Aga ei, siin on naised nagu mehed - karused ja ümmargused, kannavad ainult tosse v6i matkasaapaid ja väikeseid ülin6medaid seljakotte (neid, mis 90ndatel moes olid).
Üleeile käisin Halloweeni-teemalisel peol ühes suuuures rokiklubis, viimaks lasti seal ka m6istlikku muusikat :) Ja samal 6htul kuulsin kuulujutte Fanta-koogist. Nüüd olen ma üpriski elevil, et mis see siis täpselt on. S6brants lubas mulle retsepti anda, pidavat üks neist "tassikookidest" olema, kus k6ike tassijagu sees on.
Aga homse puhul teen ma kaneeli-6unasiidri-rulle, njämm.

Midagi tahtsin veel öelda, aga unustasin nüüd täitsa ära. Äkki tuleb homme meelde.

Seni aga värvilist novembrikuu algust!

P.S. Meil on viimastel päevadel +17 olnud!

Ahjaa, ja kui äge ma olen, et barmenilt tasuta 6lle välja nurusin! (Polnud küll mulle, aga siiski)

No comments:

Post a Comment