Wednesday, August 22, 2012

Heatwave vol.2

Update kuumalaine osas: pühapäeval oli m6nede väljaannete kohaselt meil +38 kraadi varjus. Mu väikesed armsad tomatikesed on aga pärast seda kuumarabandust mingisuguse spurdi teinud ja me oleme juba 4-5 neist ära söönud. Ja neid tuleb järjest juurde! Paprika on aga pausile end pannud vist, ei tule miskit nagu juurde, viskab tasakesi ainult väikeseid lehti igast nurgakestest. Ja putukaid, neid ma jahin juba pikemat aega - alguses "pesin" neid dushi all, nüüd olen piirdunud alkoholiga. Hoidke pöialt, et neist sindritest lahti saaksin! :)

Mu uuest sügisesest tegevusest "ülikool" rääkides: kindlustus on olemas, 6ppemaks vaja veel ära maksta. Siis saab l6puks kursustele registreerima hakata, nii p6nev! See muidugi ei saa just k6ige stressivabam olema, valmistan end ette siin. Näen ju alati, kuidas Julian nende tunniplaanide koostamisega kakleb. JA jälle hull paberiteajamine Bafög´i pärast - 6nneks on mul kogemus olemas, seekord läheb ehk kergemini.
V6tan päev korraga, vaatan kuidas asjad kujunevad. Sest plaane ma enam ammu ei julge väga teha, miskit ei tule välja neist siin :P

Parandan oma saksakeelt bakatööde kokkuv6tete t6lkimisega. Juliani 6e oma oli ühe teatud linna liikluskorraldusest ja jalgrataste sinna integreerimisest. Tema kuti oma hoopiski tuulegeneraatorite v6nkekoormuste kindlakstegemise testi väljakujundamisest. Nüüd on tunne, et v6in ükstaspuha mida t6lkida :)

Ahjaa, infoks huvilistele - Universität Münster ja sissekanne Wikipedias. Ma olen ammu tahtnud lossis 6ppida - nüüd on mul see v6imalus! Pluss Münster on nii nunnu oma rekonstrueeritud vanalinnaga.
Väike info kooli kohta - Saksamaa suuruselt viies ülikool, mille valdusesse kuulub 212 ehitist linnas. Teadus ja meditsiin on seal väga k6rgelt arenenud, nii nagu Tartul on oma ülikoolikliinik, on Münsteril sama. Lugege aga ise! Nüüd hakkame Julianiga l6puks koos koolis käima, ta ootab seda juba tükimat aega :P Saab l6unal mensas söömas käia ja maailma parimas jätsikohvikus jäätist süüa. Ei j6ua ära oodata!


No comments:

Post a Comment