Saturday, August 18, 2012

It´s a heatwave, baby

Ma olen sel nädalavahetusel nagu mingi vampiir/koopaelanik. 6ues on kannatamatult palju kuumakraade ja homseks lubab +36 kuni 38 (!!). Saksamaal. Natuke kahtlane. Aga kuna ma selle vastu ei saa, siis proovin hakkama saada. Kuna mu teine pool läks s6pradega kontserdile, peidan mina end kodus. Iga kord kui ma 6ue lähen, meenutan tagasitulles sulanud jäätist. Seepärast on mul plaan (mis ka tegelikult täitsa töötab, sai eile järgi proovitud) - Marion läheb vajadusel pikemaks ajaks 6ue siis kui päike pooles taevas on, st. kui 6hukraadid veidi langenud on.
Kassile on säärane ilm veel rohkem vastukarva kui mulle, ta magab päevad lihtsalt maha, kuskil jahedas nurgas, kui ta m6ne sellise leiab. Minusuuruseid jahedaid nurki meil kahjuks pole.

Vahelduseks üks lugu, millesse ma eelmine nädal ära armusin.


P.S. Tuleb välja, et s6rmust kanda polegi nii hull ;)

No comments:

Post a Comment