Monday, August 6, 2012

Kus on kodu, mis on kodu, kus on kodukoht?

Alatskivi lossis, kõige vingemas toas

Koduhaldjas 

Kolm nädalat "puhkust" kodumaal läks kuidagi eriliselt kiiresti. Samas sai ka eriliselt palju tehtud ja nähtud. Mu "eestiakud" on kenasti täis laetud, kuhjadeviisi kodumaist (enamasti küll mustrite näol) kaasa võetud ja nüüd võin uue hooga sügisele vastu minna. Sest see sügis tuleb mul teisiti.
Saksa keelt ära pole unustanud ja asjaajamine hakkas ka juba täie hooga pihta - paberimajandus ja nii edasi.

Koduskäiku ma kirjeldada ei oska. Heade asjade jaoks ei jätku tihtipeale piisavalt sõnu, neid pole ehk leiutatudki, välja mõeldudki. Nad kõik olid seal, need keda ma ootasin ja igatsesin. Need tänavad ja see lõhn. Tallinn lõhnab teisiti, olete seda tähele pannud? Või olen ma siin põldude vahel lihtsalt suurlinnalõhna ära unustanud. Ei, see ei saa olla. Tallinna lõhna ei saa ju unustada.
Siiski olid need nädalad kui unenägu, need on nii alati, kui ma kodus käin. KODUS, seal kus on katkine värav ja külmad trepid. Oh, ma tulen jälle, mu armas Tallinn!
Tallinn

Tartu

Viljandi 

No comments:

Post a Comment