Sunday, September 9, 2012

Ich freue mich TIERISCH...

Nüüd on asjakohane ka veidi reklaami teha projektile, milles ma suurima hea meelega juba kevadest alates kaasa löönud olen. Kahe nädala pärast on lood siis l6puks nii kaugel - kauaoodatud näituseavamine!
SIIN ja SIIN on selle kohta rohkem kirjas, paar illustreerivat pilti ka. Tundub, et mu käed saavad kuulsamaks kui ma ise - figureerivad näitusel kogunisti kahel pildil, hehe. Reklaamvideo on ka valmis ja ootab avalikustamist. Ääääärmiselt p6nev!

K6ike muud kui p6nev oli aga järjekordne 6htu, mil kass otsustas aknast alla kukkuda. Seekord aga ei j6udnud ta garaazhikatuseni vaid jäi alumise korruse akna peale kössitama. Pime oli ja nii me siis üritasime, magamiskott aknast mööda katust alla lehvimas, teda tuppa meelitada. L6puks lahendas asja Julian, kes altpoolt redeli otsa ronis ja harjavarrega teda suskima hakkas. Hirm veelgi rohkem alla kukkuda ajas kassi mööda katust üles ja aknast sisse :) Elu nagu multifilmis, ma ütlen! Siis suutis ta meid veel keset ööd (olgu, luiskan, kell oli peaaegu 6 hommikul) shokeerida sellega, et oksendas verd. Ma kohe kartsin, et selle katuseseiklusega rebestas midagi sees ära. Aga kui ta päeval niisama hüperaktiivne edasi oli, ei osanud ma midagi arvata. Niikuinii läksime arsti juurde, sest taaskord oli aeg süsti saada (mis talle alati meeldinud on, sest arstitädi nina vastu ennast h66ruda ei saa ju igaüks) ja tuleb välja, et see olevat üpriski tavaline. Midagi kratsis kurgus ehk lihtsalt. Nojah, elus ta on ja veel kuidas. :)
Mis oleks minu kohta palju öeldud, sest täna oli +29. Hilissuvi täies hiilguses. Elu ilma puhurita ei kujuta ma enam ettegi.

JA NÜÜD saan l6puks 100% öelda, et olen üli6pilane, sest semestrikaart (s6iduks), üli6pilaskaart ja igasuguste ametkondade jaoks vajalikud t6endid on koolilt kätte saadud. Jejeee! Bafög-i v6itlus on alanud ja kursustele registreerimisega pean veel ootama. Infopäevad tulevad!

No comments:

Post a Comment