Thursday, September 6, 2012

Mensch! Ärgere dich nicht!

Ma olen siiatulemisest alati üritanud seda salaja jälgida. Et siis maruvihaseks saada ja ärahellitatud sakslaste peale karjuda. Aga k6igile teadmiseks : Saksamaal loetakse vaesuseks seda, kui sul kuus vähem kui 940 eurot kasutada on.
Ma olen sääraseid "avaldusi" juba varemgi televisiooni ning raadio vahendusel kuulnud. Eile raadios räägiti jälle. Sest siin on järsku suureks probleemiks tekkinud, et varsti elab suurem osa pensionäridest "vaesuspiiril". Nende jaoks aga tähendab see alla 1000-eurost sissetulekut. Ma saan vihaseks ja hakkan nutma ja tahaks asju l6hkuda ja neid rumalaid inimesi natuke harida ja maailma näidata ja siis veel viriseda ja karjuda. Taldrikuid v6iks ka loopida, while I´m at it. 

Ohjah. Andere Länder, andere Sitten.
Ma ei taha m6eldagi Moldova peale. V6i siis oma enda armsa Eesti peale. Ah, liiga hilja, juba m6tlen.
aabkjkrgnrtvndjxdhdtgkjhrjjflamsc,smc,!!!!

Kes huvitatud on, SIIN on veidi infomaterjali. Saksa keeles, natürlich.

Ma lähen ja rahunen veidi. Abiks hea muusika, originaalis Bob Dylani esitatud.


No comments:

Post a Comment