Sunday, September 30, 2012

Kaputt

Olen elus!

Neljapäeval kukkusin trepist alla (sest minuga peab alati midagi juhtuma) ja siiani ei saa korralikult istuda.
Reedel veetsin kaks tundi hambaarstil, kus selgus, et tsüst oli oodatust suurem ja kahest tuimestavast süstist jäi ka väheks. Kuna tsüst olevat ka l6ualuu "küljes" kuidagi istunud, valutab mul siiani terve vasak pool (sellest kraapimisest nähtavasti). Närida ei saa, seega "söön" nagu varblane - natuke näksin ainult. Joogijogurt on 6nneks hea leiutis, tänu taevale! Käin ringi, külmakott peaaegu külge kleebitud ja loodan, et järgmisel reedel niitide väljav6tmine valus pole.

Aga ma kordan: ma olen elus!  Virisen ja porisen, aga elus. Homsest algab ülikoolis tutvustusnädal - eks ma siis lähen ja "tutvustan" end ;)

Paprikad arenevad ülihelikiirusel mul siin ja türgi kultuuriseltsil on see nädalavahetus avatud uste päev, tulge läbi!

Edit: Sain türgi teeklaasid endale l6puks, ma olen neid nii kaua juba imetlenud. Nüüd uurin neid teekannude variante, et mis parim on. See k6ik on nii ilus minu arvates, isegi nende siinne provisoorne moshee on kuidagi, ee, armas. Need vähesed "kaunistused" seal on ka kenad.
Pluss nende kokkuhoidmine - imetlusväärne! Me polnud 6nneks ainsad mitte-moslemid seal, aga ega palju puudu polnud.
Ja kui SIIN klikid, saad rohkem pilte mu näitusest. Selle lehekülje "omanik" käis meil kaasas, tegi pilte ja laadis üles.

(See pilt on ka tema tehtud, et siin mingeid omaniku6iguste rikkumisi ei tuleks)

No comments:

Post a Comment