Wednesday, January 16, 2013

Ja siis tuli talv.

 Ma olen viimased paar päeva vist küll k6ige 6nnelikum inimene maailmas. Lund sadas! Ja sadas üle 30 tunni järjest. Kuigi, kui nüüd aus olla, see lumesadu just suur polnud. Pigem selline 6rn ja habras, justkui pildiraamatust. Kui see tuul välja jätta. Aknad olid kaks päeva täis tuisanud (katuseaknad ju), nii et midagi välja ei näinud. Kiisu on lumelembene - iga kord kui aken lahti on, hüppab aknale, et selle valge vahuga mängida.

 Täna oli tüüpiline vestlus kolleegiga:
A: Kuidas läheb ka?
M: Oh, hästi.
A: Kui seda n6medat ilma ainult poleks, onju.

Ja kui ma vastan, et mu meelest taevalik ju, siis pööritatakse silmi, nagu ma oleksin teiselt planeedilt pärit. V6i siis ei julgeta enam midagi öelda - mingi friik p6hjamaalt ju.

Bussid ei s6ida ja rongid jäävad ka hiljaks. Täna hommikul oli meie lähedal kiirteel (suunaga Kölni) 430km ummik. KUIDAS selline asi üldse v6imalik on, minu pähe ei mahu. Aga tundub, et lumega puututakse siin küll esimest korda kokku. Miks muidu pean ma Münsteris jala käima, sest nii j6uan kiiremini kohale. Ah, ma ju ei pea. Ma teen seda lausa hea meelega! :)

Ahjaa, ja siis leidsin täna ajakirjast vigu. Eks ma siis kirjuta neile nüüd. Sest nende meelest saksa keelsed s6nad, mida muudes keeltes kasutatakse on Eesti näitel rohkem nagu Google-t6lke läbi käinud. V6i kuidas muidu säärased vead sisse tulevad. V6i miks m6nel puhul (Birne, Kleid) arvatakse, et nii ongi 6ige. Need s6nad, kusjuures, olevat ühest raamatust, mis peaaegu 30 eurot maksab. Ma südamest loodan, et sellised hinnaga raamatus need s6nad vähemalt 6igesti kirjutatud on.

No comments:

Post a Comment