Wednesday, January 30, 2013

Integration pur.

Ma saan nii veel kuulsaks. Mul koguneb tasakesi juba väikene kollektsioon neist ajaleheartiklitest, kus meie projektist juttu on. :)
Ma olen lihtsalt ütlemata tänulik, et mul see v6imalus tekkinud on. Ja juba on ees ootamas uus! Eks näis mis sellest saab, aga kui aeg küps, küll siis infot jagan ;)
See artikkel on lihtsalt sellest, et me eelmine kolmapäev oma näituse linnavalitsuses avasime. M6ned nädalad seal ja siis kuskile edasi. Jee! Korraldasime v6istluse ka uute piltide jaoks ning saime rohkem kui oodata oskasime. Kolm valiti välja ja nüüd ripuvad need ka näitusel. See tuletabki meelde, et peaks neid pildistama minema.. v6i kedagi paluma neid mulle saata. Saab tehtud.


Edit:
Flaieri leidsin praegu, siin on näha v6istluse v6idutöö "Nii tugev - Nii n6rk - Nii magus". Sellega olevat autor tahtnud näidata, et naised pole ainult suhkrust..

No comments:

Post a Comment