Tuesday, February 5, 2013

Anmerkungen

Mis mulle ülikoolis silma on hakanud:
- palju kasutatakse seda valget valgendamismöksi. Just seda, mida ise pintseldama peab ning mis hirmkaua kuivab;
- paljud kasutavad sulepead! Mulle on see m6te juba teisest klassist peale meeldinud, küll aga kunagi peast välja heidetud, sest ma nägin, kui siniseks mu enda käed ja vihikud h66rutud said :) Aga ehk v6tan kasutuselegi ;)
- mitmed oskavad kududa, teevad seda hea meelega (v6i pigem eputamiseks), aga ainus MIDA nad kududa oskavad on parempidine kude. Nii nad siis vorbivad ühesuguseid salle muudkui. Kui veab, leiab kellegi, kes pahupidi ka kududa oskab ja ringiratast! Nii valmivad nunnud lopergused mütsid.
Ei, ma ei m6ista hukka, ausalt. Hiljuti joonistasin kursa6ele maha mustri, mille peale ta ise tulnudki poleks. Ja jälle, ma ei m6ista hukka, lihtsalt kuidagi äärmiselt sürreaalne on näha juba teist aastat rahvust, kes käsitööst enam otseselt midagi ei pea. Kaugelt vaadata on "ohhoo" ja "ahhaa", aga ise teha - "ohei!"  Ja see muster oli tegelt lihtsalt iga 7 silma järelt teistvärvi l6ngaga üksainus silm. Ja nii ringiratast. Peaks vist kudumisklubi avama?
- tüdrukud on t6epoolest rohkem mehelikumad. Kui see enne mulle nii vaid näis, siis nüüd ongi nii. Mina olen see, kes 95% aastast seelikuid ja kleite kannan, nemad vastupidi. Vanad suured pusad seljas, seljakotid üle 6la visatud ja tossud jalas. Peaaegu aastaringi tossud. Ja kui saapaid kannavad, siis virisevad :) Aga see kuulub kategooriasse "Meile ei meeldi talv".

Taaskord pean nentima, et keskmisele sakslasele meeldib mugavus. Soe ja hea ja pehme olla. Kuigi kui nende bürokraatia peale m6elda, siis tekib k6ike muud kui soe ja hea ja pehme tunne.

- inimesed on s6bralikud. Ütlevad, et k6ik peavad minust aru saama  ja kannatlikud olema, sest ma 6pin kes-teab-mitmendas keeles.
 Ja ma näen und saksa keeles, ma m6tlen saksa keeles. Päris hull. See keel pole just k6ige ilusam, aga mulle meeldib, et neil on nii palju s6nu teatud asjade kirjeldamiseks. Oma m6tteid väljendada on saksa keeles kuidagi lihtne. Olgugi, et teaduslike tekstide läbinärimine ikka veel v6hmale v6tab :)

No comments:

Post a Comment