Sunday, February 3, 2013

Small pleasures

Ärateenitud laisklemise päev. Magasin häbiväärselt kaua, aga Julian lubas. Süüdistage teda!

Inglisekeele eksami sain 1,3! See on paremuselt teine hinne siin, jee! Mul on tunne, et algus on hea. Kui nüüd edaspidi samamoodi läheks ainult :) Uue semestri tunniplaan on koostamisel, jälle närvikulu, sest kunagi et tea, kas saan soovitud seminari v6i mitte. Aga no ma nii loodan!

Laisklemise k6rvalt tegelen kodukaunistamisega : s.t. et ma kleebin liblikaid jälle igale poole :P Aga sain l6puks puust maitseainete karbikese, sellise kahe osa ja sangaga, et t6sta saaksin. Plötserdasin selle siis rukkililli ja viljapäid täis - mitte väga originaalne, aga nunnu. Järgmine nädal on ka üht-teist plaanis. Ükski kodu ei saa ju kunagi päriselt valmis.
Ja ma olen viimasel ajal ikka palju selle peale m6elnud, et ma nii 6nnelik olen, et mul OMA kodu on. Oma 3 tuba ja kööginurk (kuigi PÄRIS köögist unistan ma edasi). Kiisu ja raamaturiiulid. Käsitöönurk ja vann. Liblikaid täis lamp ja mets magamistoas. The list could go on.Aga ometi tekib ruumipuudus. P6randal ruumi on, seintel pole. Seinu ise jagub ikka küll, igas toas neli. Umbestäpselt. Aga vildakatele seintele riiuleid ei pane ju ometigi. Siin tuleb appi looduse poolt kaasaantud nutikus. :)

Project Runway 11 hooaeg täies hoos, elu on ju imeline!

No comments:

Post a Comment