Monday, February 25, 2013

Lumelörts, eritellimus EW sünnipäevaks!

Käisime Juliani onu juubelil. 120 kutsutust oli vist ca 90 kohal. Süüa sai vaimustavalt - väga tüüpiliselt sakslastele (Spätzle, Blumenkohl mit Hollandaise, Minischnitzel jne), aga mulle kui tüüpilise saksa toidu mitte-austajale (kuigi Spätzle ON hea) leidus ka midagi.
Vanainimeste disko - nii kirjeldaks ma seda üritust. Schlager segu mingite imelike remixidega ja kuskil nurgas konutavate noortega, kes kutsuti, kuna nad on onu tüdruks6bra sugulased, aga kes kedagi teist seal ei tundnud. Samas, kui kohal on 90+ inimest on raske just paljusid tunda. :)
Pildilt näete üht toredat peomängu v6i rohkem nagu v6istlust onupoolsete s6prade-sugulaste ja tema tüdruks6bra omade vahel. Polnud palju osav6tjaid, aga neil tundus vähemalt l6bus olevat. Vihjeks v6in öelda, et nii m6lemad onud, sünnipäevalise tüdruks6ber ja Juliani ema elukaaslane on pildil. Ja m6ned veel.

Eesti Vabariigi sünnipäeval tegin salatit, nagu ikka, ja naelutasin end ja Juliani arvutiekraani ette. Otselülitus Estonia Kontsertsaali päästis mu veebruari vist. Ja eelmise nädala. Ja on isegi v6imalik, et praeguse ka. Ma ei maganud tervelt nädal otsa korralikult, täiskuu vist. Laupäeva hommikul pidin 3 tundi inglise keelt andma mingile büroo-kursusele, ise pooleldi magamata. L6unauinakuid juhtus eelmisel nädalal rohkem kui arvata oskasin. Ja mul on nädal aega, et 8 leheküljeline töö valmis saada, jehuu! "Die Erfindung der Nation", hoidke pöialt!

24. veebruari puhul sain ka ise kingituse, üllatuslikult ja ootamatult. Aga nii ongi armas ja tore ja ohkuihea. Ja Julian tuli täna koju karbitäie maasikatega. Mulle. Niisama. Need on need väikesed asjad, mis inimesi 6nnelikuks teevad.
Ja kui ma nüüd endale ilusa eest lahtikäiva pusa ka enda suuruses leiaksin, oleksin ma veelgi 6nnelikum. Olen ma liiga valiv ja viril v6i mis värk on siin sellega, et k6ik asjad, mis ma 34 leian, on ikkagi laiad? :D Okei, ma ei tohi viriseda, tean-tean. Aga no ma ju TAHAN mahtuvaid riideid!

No comments:

Post a Comment