Sunday, December 18, 2011

Holiday update vol 1.

B2 tehtud - bäbäääm!
3 nädalat jõuluvaheaega = 4 esseed, pühad, palju süüa, pidu, LAN, ja lõpuks uus aasta.

Neljas advent ja telekast tuleb Üksinda Kodus 2. Üleeile sadas lörtsi. Ma siis vaidlesin siin selle ja lume erinevuse üle. Vaidlusest väljusin võitjana. Loomulikult.

Olen jälle nagu Pumukl ja mulle täitsa meeldib. Uuele aastale tuleb ju säravalt vastu minna! Eks näis, mis vilkuvaid vidinaid leida suudan, et endale selleks puhuks külge riputada. Ma veel näitan sellele vanale aastale, mis ma temast arvan! Uus peab parem tulema, muidu ma arvan, et mu siinne elu ainult kurbi sündmuseid täis ongi.
Jõuluplaanid muutusid. Seosed hiljutiste sündmustega otsustasime, et on parem, kui me jõululaupäeva Juliani ema juures veedame. Lihtsam mulle, ei pea kokkama :P Kummalisem aga seetõttu, et jõulud nende juures pole just väga "traditsioonilised". Eks iga pere omamoodi, kuid kui ma eelmisel aastal jõululaupäeval juustufondüüd sõin, siis oli küll veidi sürr olla.
Nüüd on aga nädalake vaba, et jõulukingitusi lõpetada ning endale loodetavasti mingisugunegi jõulumeeleolu sisse saada. Birgiti jõuluplaat läheb homme kontrolli, sest ma pole kindel, kas see tulest päris kahjustusteta pääses. Üks Indigolaste plaat tundub välispidiselt täitsa korras, aga kuumus tegi ikka oma töö, nii et ainult esimene laul on mängitav. Kahju, kuid eks ma kunagi kõik uuesti ostan :)

Olgu, ma koon edasi ja vaatan, kuidas Julian siin vana Indiana Jonesi mänguga nostalgitseb. Nunnu!

No comments:

Post a Comment