Wednesday, December 28, 2011

Stille Nacht, heilige Nacht..

Jõulud läbi. Huh! Elasin üle. Õues on jätkuvalt +9 kraadi ja isegi uudistes räägitakse, et üllatavalt soe. Olgugi, et siin jõuludeti väga harva lund on, siis lõuna-Saksamaa mägedeski on praegu lumekriis. Kuulsin raadiost, kuidas kuskil suusabaasis turistid kurtsid, et hüpata ei saa, sest piisavalt lund pole. Säh siis, magnetpooluste vahetumist!
23.detsembril matsime Juliani vanaema - üks põhjus, mis sellel aastal absoluutselt null pühademeeleolu on. Aga tema ja ta abikaasa armastuslugu on inspireeriv ja südantliigutav, hea et nad elasid nii ilusa elu!

Mul lubati jõululaupäevaks eestipärast kartulisalatit teha ja oi kuidas ma seda teha vehkisin. Sain ka teada, et Juliani ema elukaaslane on sarnase salatiga üles kasvanud! Aga pole ka ime, ta on pärit sealt Poola piiri lähistelt, ehk vanad head vene/slaavi mõjutused. Kinkide jagamine oli armas ja soe, nagu ikka. Sain Julianilt näiteks kaks piletit varieteesse - nii super äge! Nüüd saan ise show välja valida ja oi kuidas ma seda naudin! Esimesel jõulupühal käis Juliani ema elukaaslase (Uli) üks vendadest tütrega ja ta enda pojad külas. Ühel poegadest on endal juba poeg ja pool päevast/õhtust veetsime siis teda imetledes. Ega väikeste lastega muud moodi saagi.

Eile käisin "ämma" ja Imkega (Juliani õde) IKEAs tiirutamas. No aeg-ajalt ju lausa peab. Sealtki ei lahkunud tühjade kätega, samas raha ma oluliselt ei raisanudki. Hea kui mõnikord nii saab. Nüüd on meil uus ilus puuke magamistoas, köögisahtlis uued piparkoogivormid ja seinal uus tee-/vürtsiriiul. Ja oleks ma enne pühi nii targale ideele tulnud, oleksin juba ammu sealt endale glögi toonud! Aga ei. Noh, vähemalt on nüüd riiulis kaks pudelit, üks alkoholiga ja teine ilma. Isegi Imke armus alkoholivabasse glögisse ära ja ostis endale pudeli - mis ma räägin, põhjamaa värk, muidugi on hea! See Glühwein pole mulle kunagi meeldinud, jõuluturul joon alati Kinderpunschi (Früchtepunsch). Homme lähen poodi rosinaid ja mandlilaaste otsima ja vot siis teen ma omaenda jõulud. 5 päeva hiljem. :)
Oleme lõpuks tagasi kodus ja peaks mainima, et kassiga reisida on täitsa mugav. Ta ei virise ega vingu ega tee muud pahandust. Külas pidas ilusti 4 ööd ja päeva vastu ilma ühtegi korda mjäugumata. Nüüd, tagasi kodus, laseb pasunal unnata. No eks, kodus võib ju lollitada küll.

Olgu, ma lähen vaatan Nemo multikat. Olge paid ja küll ma varsti jälle midagi kritseldan.
Ich wünsche ihnen eine schöne Festzeit!

No comments:

Post a Comment