Tuesday, December 6, 2011

Tahtsin kommenteerida ühte "artiklit", mida ma Postimehe koduleheküljel lugesin. Artiklis oli kirjas, et viidi läbi mingisugune uurimus (millest muidugi ei mina ega mu lähikondlased midagi kuulnud pole, nagu alati igat sorti "uurimustega", alati küsitletakse "neid teisi"), millest tuli välja, et Eestis on rohkem rasvunud naisi kui Saksamaal. Lihtsalt näitena. Mina küll aru ei saa, kuidas see nii olla saab. Olgu, elan lääne-Saksamaal ja äkki siin t6esti ongi pooled saksa rahvusest naisterahvad ülekaalulised, ehk Baierimaal v6i Berliinis nii pole. Kuid hämmingusse ajas küll. Ausaltöeldes näen mina siin iga päev tänaval palju rohkem ülekaalulisi kui Tallinnas. See oli üks esimesi asju, mida ma siia kolides märkasin.
Teine asi oli see, kui ebanaiselikud saksa naised on. Matkasaapad ja tossud, taljeni teksad, jubedad 90ndatel popid olnud mini-seljakotid ja lühikesed mehised soengud. Naiselikkust lisavad tänavale ilusad türgi päritolu neiud, neid on tihtipeale ikka tore vaadata. Aga ammu teada, et sakslased mugavad on.

Olgu, see oli praegune kiire kommentaar, sest tuli järsku meelde.
Vaatan kohutavat saksa televisiooni edasi. :P

No comments:

Post a Comment