Sunday, December 4, 2011

Üks nädal lähemale

Ütlen kohe esimese asjana ära, et eelmises postituses mainitud advendiküünalde alus sai täna uue "kasuka". Viimase nädala jooksul ilmus paar probleemi. Probleem 1: kass hakkas liiga palju selle vastu huvi tundma; probleem 2: okkad otsustasid küljest ära kukkuda. Nii ükshaaval ja vahel ka korraga. Ära nad igastahes tulid ja ilma okasteta nägi see lauakaunistus kuidagi eriti kurb välja. Mis siis ikka, uuesti oksaraksu, seekord teistsuguse kuuse juurde. Ja mis selgus - Julian tunneb mitut erinevat kuusepuu sorti, üllatus missugune. Nii v6ib temast ju isegi asja saada :)

Kass muutub iga kuuga aina kummalisemaks. Nüüd joob vett nii, et pistab käpa vette ja siis limpsib käppa. Ei tea, kas see on ehk laiskus v6i mis. Arusaadav muidugi, ega kass kummardama peagi. Ja kui vesi suhu ei jookse, siis tuleb muu variant välja m6elda. Nutikas. Kräunub küll palju, eks nüüd ongi 6ige aeg arstile aeg kirja panna. Eks näis, ootame ehk j6ulud ära, pühade ajal kassi traumeerima ei hakka just, hehe.

Olen tihti m6elnud sellele, et kui ebaloogilised sakslased on. Näen seda aeg-ajalt, aga no k6ige suurem absurdsus on (minu, kui p6hjamaalase jaoks) see, et nende arvates on vaja 6htuti jooksmas käies endale igasugused vilkuvad vidinad külge riputada ja kleepida ja 6mmelda, aga niisama linnavahel pimedas käies ei pea auto sind nägema. 6htuti ilma funktsioneeriva tuleta rattaga s6ites saad politseilt trahvi, aga helkureid keegi peale lasteaialaste ja tervisesportlaste ei kanna. Kui küsin, siis öeldakse, et see ju lastele. No eks. Koolis mult venelased on küsinud küll, et mis mul mantli küljes ripub. Seda ma väga ei imesta, sest kord on isegi Peterburgi miilitsad seda mult uudistanud. Vabandust, aga mina teen k6ik enda elu kaitsmiseks. Et hiljem ei saaks ei mina ega keegi teine öelda, et "oleks ju v6inud". Minul ripub küljes jänku, printsil p6der. Pätsas mult ära, sest kaotas enda oma kes-teab-kuhu.

Kaotamisest rääkides - mu k6ige ilusamad ja armsamad kindad on kadunud! Nüüd pean uued tegema. Täna tegin esimese, eks homme tuleb teine ka järgi. Enne j6ule tuleb üldse palju projekte ette v6tta, millegipärast on pühadeaeg alati kiire. "Ämm" tellis pajalappe ja müslikausse, Juliani kursa6de koti.. unustan tihti ära, et pühad peaksid rahulikud olema. Aga kui mul nädala aja pärast B2 test on ja Passiv järelkordamist ja kaebekirjad kirjutamist vajavad, siis ei leidu aega just väga "puhkamiseks". Aga kui see tehtud, siis saab rahulikumalt pühi v6tta, sööke plaanida ja piparkoogitainast valmistada. Küll siis j6uab :)

Olge paid ja teeme k6ik koos lumetantsu homme, et l6ppude l6puks see talv ka tuleks. Mul on sügisest lihtsalt nii k6rini juba. :P

Bis dann, Süßen!

No comments:

Post a Comment