Thursday, March 15, 2012

Tuleb kirju see suvi, jah tuleb!

Käes on esimeste tulpide, nartsisside liblikate ja pajuurbade aeg. Aeg, mis mulle väga meelejärele on. Aga kevade tulekuga (homme lubas +20) leiab kiisu, et tema peab jälle linnujahile minema. Nii üritab ta väsimatult aknast välja katusele p6geneda, et siis a) tuvidele üks-null teha ning t6estada, et ta tegelikult ka ikka kiskja on, v6i b) nende kombel puult puule hüpates endal tiivad avastada. Üks on kindel - mina tal minna ei lase. Paar korda on poolele teele j6udnud ja siis mööda katust alla libisenud. Pärast on küüned katki ja katus kriipimisjälgi täis, nagu oleks sedamööda kedagi lohistatud.
Tahtsin mainida, et mul on superlahe arst, kes mulle hiljuti ette joonistas kuidas penitsiliin baktereid hävitab ja kes üritas mulle selgeks teha, et antibiootikumid on lahedad. Noh, selle koha pealt meie arvamused lahknevad, eriti pärast seda, mida need minuga viimasel kolmel päeval teinud on. Kui v6tta selle rohupaki "juhend" kätte ning lugeda üles need üliharva (vähem kui 1 inimene 10,000st) esinevad k6rvalnähud, siis umbes üks kolmandik neist kuulub mulle. Hea meelega kirjeldaks m6nele teadlasele detailselt. Oleks arst seda varem öelnud, oleksin ma ehk pigem edasi kannatanud ja kodus end soojendanud :) Kolm päeva järjest süda paha, pea käis ringi, k6rvakuulmine halvenes, nägemine muutus uduseks, kuumahood, söögiisupuudus, käed-jalad värsisesid pidevalt. Ajasin koolis teistele hirmu nahka. Ja ega ma ei liialda öeldes, et ma pole viimased 3-4 ööd korralikult maganud. Samas, ma pidin ikka 3 tabletti korraga v6tma ka, arusaadav, et mu organism enam funktsioneerida ei tahtnud. AGA, ptüi-ptüi-ptüi, nüüd on ehk läind see kuri haigus. Kevad v6ib tulla!
Ahjaa, ja kas ma rääkisin juba sellest fotoprojektist? Nimelt kogume me erinevate rahvuste (nii palju kui meid seal grupis kokku on) vanas6nu ja rahvatarkusi, v6rdleme saksa omadega, leiame vasteid jne. Suvel pildistab fotograaf meid neid vanas6nu kujutades (mul pole hetkel aimugi, aga umbes, et keegi on karukostüümis vms), ning septembris peaks siis Steinfurti kunstisaali see näitus üles minema. Kuulu järgi tuleb keegi meediamees neid lindistama ka, et rahvas saaks neid ütlusi originaalkeeles kuulda. Jube vinge m6te mu meelest!
Kuna hetkel minu ja Juliani graafikud väga ei kattu, on meil aega koos millegi ettev6tmiseks ainult nädalavahetustel. Nii s6idame me seekord Dortmundi, sest seal on üks lahe käsitöömess! Eelmine aasta käisin ka, nüüd on ootused suuremad, sest kohal pidavat ka soomlased olema :P (Aga see-eest on see aasta kallim, sürr) Kui ära käinud, siis pajatan.

Pai!

No comments:

Post a Comment