Sunday, March 18, 2012

Üks nädal lähemal suvele

Nagu lubatud, oli reedel t6esti +20 kraadi, kuid nagu siin kombeks saanud, siis sadas juba päev hiljem vihma ja möllas külm tuul. Tasapisi hakkan juba harjuma selle muutliku ilmaga (v6ttis aga m6nusalt poolteist aastat).
Nüüd aga tervitavad mind nartsissid ja tulbid, sest krookused ja lumikellukesed on omadega juba unustusse vajunud. Ja esimene grillimine on ka seljataga - l6puks! Kaua ootasin küll, aga l6puks sain korraks teeselda, et suvi on käes. Reedel oli Münsteri Aasee (järv) ümbrus tudengeid päikeseloojanguni täis, iga m6ne meetri tagant m6ni kaasaskantav grill suitsemas ja siin-seal kitarrimuusika.

Käisime eile Dortmundis Creativa kunstimessil. Rahvast oli ehk sama palju kui möödunud aastal ning oma tooteid pakkusid enamasti samad firmad/inimesed, aga oli ka huvitavaid uudispakkujaid. Nii tutvusin ühe vinge prantslannaga, kes mitmeid ehteasju superhea hinnaga sisse toob ja edasi müüb. Kuigi ega ma sealt palju ei ostnud, oli siiski tore. Mulle meeldib olla ümbritsetud materjalidest. Siiski t6den üha uuesti, et käsitöö tegemine on siin kallis l6bu, hea et mul omad nipid on ;)

Eesti keeles kirjutades muutub mu lauseehitus aeg-ajalt saksapäraseks, nii pean oma teksti tihtilugu üle kontrollima. Judinad ajab peale küll, sest kirjutamiskogemust emakeeles on hetkel nii vähe. See-eest saksa keeles üks essee teise otsa, päris vinge.
Ahjaa, joonistasin magamistoaseinal oleva puu l6puks suuremaks. Tükk aega juba kükitas see m6te mul sees, täna sai siis tehtud. Päevavalguses teen pilti ka. Nüüd häirib mind aga see taustal olev roheline värv, mis alguses tuba üle värvides sinna seina jäetud sai, et toale rohkem värvi anda. Kahjuks ei saa seda ilma puud rikkumata üle värvida, seega ootan uut ideevälgatust v6i jätan lihtsalt nii. Idee sinna puu joonistada tekkis üleüldse üle aasta aja tagasi, sest olen ammu metsa all magamisest unistanud. Ja mulle meeldib, et mu projektid ajaga suurenevad ja arenevad. Kes teab, äkki aasta pärast laieneb mu "puu" juba metsaks, üle teiste seinade ;)

No comments:

Post a Comment