Saturday, March 31, 2012

Viimased nädal aega on mul Saksamaast küll k6rini. Muudkui loobivad mulle kaikaid kodaratesse, need ametnikud. Ja aru ma ei saa, mille pärast. Selle pärast, et ma midagi oma eluga peale tahan hakata? Nojah. Ausaltöeldes tundub mulle, et siin elada on k6ige lihtsam neil, kes lihtsalt sakslasega abielluvad, Harz IV rahasid sisse kasseerivad ja kodus patjadel peesitavad. Aga kui ma tahan kuidagiviisi kasulik olla ja kellekski saada, siis katsugu ma ise kuidas hakkama saan. Nii ma kaklen juba kuus kuud siinsete ametkondadega. Esmaspäeval käisime linnapea juures isiklikult kaebekirja üle andmas, sest nii ma ei jäta seda. Eks näis, arvestades kui kaua siin k6ik v6tab, on sügiseks ehk vastus käes. Haha! Olen jah kuri, aga mul on p6hjust ka. Ma ei talu nö mehe kulul elamist, vähemalt on mul järelaitamine

Üldiselt pole mul ÜLDSE aega, kool, järelaitamistunnid lastele, 6ppimine, koristamine, kokkamine, n6udepesemine - enda jaoks pole viimased paar kuud peaaegu üldse aega olnud. Nüüd tuleb 6nneks üks nädal vaheaega (koolivaheaeg on koguni 2 nädalat), kus eksamiks 6ppimise vahepeal ka ehk l6unani magada lastakse :) Ja siis aega veidi rohkem kirjutada on.

Okitoki, lähen p6randaid pesema - juhuu! (teeseldud vaimustus)


No comments:

Post a Comment