Sunday, June 17, 2012

Eine Woche näher

 Nüüd oli/on p6hjust tähistamiseks : sain oma TestDaF eksami tulemused kätte - peaaegu täiuslik! (Neljast kolm maksimum (5) ja neljas 4) Üllatas küll väheke, aga lahe ju! Nii ma siis ka eile tähistasin, koos oma lemmikutega "sisserännanutest". Hispaania restost salsaklubidesse. Antonios sai oma üllatusliku jalkav6idu ja Natasha pidi kahjuks kurvastama. AGA, me oleme nagu üks ja seesama. Suva siis, kes v6idab.s
Varahommikune (3:05-4:00) bussis6it osutus päeva tippsündmuseks. Ma ei taha pikalt rääkida, aga ütleme nii, et kui kari matse pärast klubirallit kokku panna, ega siis midagi asjalikku sealt välja tule. Nii ma siis "kannatasin" peaaegu tund aega trükimusta mitte väärivaid arutelusid eespool istuvate noorte "naisterahvaste" kohta. Näidake mulle ühte enesest lugupidavat naist, kes kunagi nende poolegi vaataks - no palun t6esti näidake. AGA, üks ilus blond Maksim tuli just enne minu peatust juttu rääkima. Kah mitte-sakslane, hoopis kasahh. Päästis mu bussis6idu.

Tegin uue portsu pestot, sest mu basiilikum oli juba korralikuks dzungliks kasvanud, sai nüüd korralikult pügada. Ja potsikutäie njämmat pestot ka. Mmm, see on nii palju parem kui poeoma, ausalt. Ma ei ütle seda ainult enda kiitmiseks :P

Ahjaa, täna oli "linn" jälle pidu täis, üks kohalik Schützenverein tähistas oma 400. aastast juubelit. Marssisid siis hobuste ja vankrite ja tantsutruppide ja orkestrite ja lippude ja ballikleitide ja plastikrelvade ja m66kadega läbi linna. SIIN on veidike inglisekeelset infot sellekohta, mis imevärk see on. Kokkuv6ttes vabatahtlik ühendus, kus nad spordi ja hobi eesmärgil laskmas käivad. Väga vanad traditsioonid, mille juurde kuuluvad eraldi tantsutrupid - Tanzmariechen - ja kuninga ja kuninganna valimised.

SIIN on siis natuke pilte ühe ühingu 400. aastapäeva pidustustest. Saab ülevaate kui huvitavalt nad riides on jne.


Oooookei, "Der Schuh des Manitu" hakkas - saab kuni mänguni natuke itsitada jälle. Kes näinud pole - tüüpiline saksa komöödia mu meelest. Neile lausa klassika. Saksa huumor - natuke imelik ka :P
Ja üleüldse, natuke k6he - Julian oskab selle filmi repliike peast. Peaaegu terve film on peas!

Eraldi postitus tuleb selle nädala suursündmuse kohta ka.

Teie, Pumukl (kes teavad, need teavad; kes ei, need guugeldavad)

No comments:

Post a Comment