Friday, September 27, 2013

Ajakirjanduse fopaad.

Eile avasime näituse, pidasin isegi k6ne. Endal oli küll tunne, et värisen üle keha, aga hakkama sain!
Ja siis, saime jälle lehte, onju. Selle pärast olen ma mossis praegu ja ei hakka pikemalt eilsest kirjutama, teen seda hiljem. SEST. See loll mees kirjutas mu nime valesti ja pani vale tsitaadi ka veel nime taha. Mille pärast siis üldse mind "tsiteerida" vaja, kui ta seda tegelikult ei teinud? :D
Ma ise veel tähthaaval ütlesin talle oma nime, nägin, et kirjutas 6igesti üles. Järelikult ei oska ta omaenda käekirja lugeda ja meie piltide all olevaid tekste (kus ka nimi seisab) ei osanud ta ka lugeda.

Mhhhhh!
Ma nii vihane! Loll! Ma kommenteerisin netis siis artikli all, vaatame, kas homme ilmub paberkujul ka vigadega. Kui jah, siis oi ma kirjutan neile.

Oleks siis tegu mingi külakolka ajalehega, aga ei. Westfälische Nachrichten on suur ajaleht.





Ühe pildi lisan ka, et oleks natuke huvitavam postitus. Need on need kaks pilti mis minust sinna näitusele läksid.

EDIT: SIIN on veel üks artikkel, ajuvaba pildiga. Ma ei saa aru, mis kuradi pilte see ajaleht trükki laseb :)

No comments:

Post a Comment