Sunday, December 29, 2013

I'm dreaming of a ...

Päev pärast seda kui ma Maarika blogis kommenteerisin, et mul pole siiani taignarulli, rullin mingi alkoholi pudeliga tainast, ostsin ma rulli. Mitte vabatahtlikult, Julian natuke sundis. Tal sai järsku villand, et tema tulevane naine korralikku taignarulli ei oma. :D Nüüd on mul Dr. Oetkeri taignarull. Ega see vist teistest samasugustest millegi poolest erinegi. Ja nüüd kui pakendipaber ära visatud on, ei usu keegi mind niikuinii, et see onu Oetkeri leiutis on. Pähh.
Nii said selleaastased piparkoogid päris rulliga rullitud. Ohhh, ma armastan piparkookide tegemist! Aastaringi teeks neid. Üks päts tainast on veel alles. Enne aastavahetust teen vast selle ka ära. Kodu l6hnab alati nii hästi siis.
Mental note: sidrunimahla on juurde vaja!

Julian sai j6uludeks vinüülplaadimängija. Eile käisime IKEAs sellele lauda ostmas (me oleme koonrid, kui odava saab, miks kallis osta?). Nüüd panime Bing Crosby j6ululaulude plaadi mängima. On küll eriline tunne, heli on kuidagi teine. Nii m6nus. Aga mängija ise on nüüdisaegne, sellega on v6imalik vinüülidel olevat muusikat digitaalsele kujule panna. Vaevalt, et seda kasutame, aga kes teab. Nüüd ma m6tlen, missugust vinüülide hoidjat meil vaja on, sest enam ei pea nad keldris olema, nüüd on p6hjus tuppa tuua. :)

Ahjaa, ja yours truly kasutas eile esimest korda IKEAs imetamisruumi. Oli küll väike, aga nunnu. Väga ilus tugitool oli seal, ohh. Ja Astrid Lindgreni parimate juttudega raamat, mida mul mahti lugeda polnud. Ja ma unustasin neilt tasuta mähkmeid küsida, mh. Puht uudishimu poolest tahaks teada, missugused need on. Maybe next time..

 

2 comments:

  1. Igaks juhuks võta järgmine kord kruvikeeraja kaasa, äkki tuleb sul hakata kõigepealt neid mähkmeid kokku monteerima seal.

    ReplyDelete