Friday, December 6, 2013

Tormituuled puhuvad igast suunast. Eile hakkas siin katuse all ehk natuke k6hegi, muudkui vilistas siin.
Öösel tuli esimene lumi maha, juhuuu! Loomulikult ei püsinud see (alles seitsmes lumi jääb ju püsima, nagu teada). Täna sadas teine lumi maha. Kuigi sellest sai ühel hetkel hoopis rahe. See torm Xaver ajab mind täitsa segadusse siin, aga ega ilm Saksamaal kunagi lihtne olnud pole.
Jalutamiseks on kaks päeva juba liiga tuuline olnud, nii ma siis meisterdan kingitust oma ämmaemandale ja koristan ja käin arstil v6i sotsiaalametis.

Jalutades käies on vankri rattad peaaegu et alati koera väljaheidetega kaetud. Ei ma aru saa, kui raske on oma koera järelt koristada. Siia kolimisest alates on meil üks plaan ja küll me selle ka täide viime. Muhhahhhaaa!
Kord oli ajalehes artikkel, kuidas ühe lasteaia lapsed neid hunnikuid koristasid, et näidata, kui must nende tee lasteaiast koju on. Absurd, kui juba 4-aastased sellise aktsiooni korraldama peavad.

J6ulud veel südamesse tulnud pole. Korra kuulasin Michael Buble j6uluplaadi otsast l6puni läbi, Säde tukastas lausa aeglaste laulude ajal. Keldrist t6in kaunistusi tuppa, loodetavasti viitsin varsti nendega midagi peale ka hakata. Kui Säde uinakut teeb kasutan ma seda vaba aega kas koristamiseks, n6ude pesemiseks v6i oma asjade tegemiseks. :) Tüüpiline vist.

Sädeleda tahaks! No nagu päriselt! Igast sädelevaid jubinaid tahaks endale külge riputada ja nii igal pool ringi särada.
Minu j6ulud peavad alati sädelema.
Samas, nüüd on mul päris Säde. Nüüdsest sädeleb maailm rohkem kui varem.

Shine on, maailm!

No comments:

Post a Comment