Wednesday, December 25, 2013

Jingle all the way

 Pühad olime siis Juliani ema juures. Sädele sai uhke kleit selga ja ega ma isegi kehvem polnud. Laupäeval lasin juuksed maha! Oli ka aeg, ütleks m6ni (ja on juba öelnud ka), olid nood juba peaaegu tagumikuni kasvada j6udnud..
Julian Sädega kodus, mina peaaegu kolm tundi linnapeal - juhuu! Aga lühemaks nad said, endalgi harjumatu, nüüd olen filmistaar vähemalt. Ja värvi sain ka juurde, seekord siis tumepruuni ja vaskset - toonitab mu eelnevalt kunagi ammu hennaga värvitud punast (mis ka juba vaskne).
 Ämmamamma ei oska pilte teha, ilmselgelt. Aga see on k6ige parem, mis eile meist kolmest tehtud sai. Juliani käsi on nagu eriti imelik, aga ta toetas end kuidagi imelikult.
Kinkidest, oh. Julian tegi Riinuga mingi saladiili nii et ma sain j6uludes kastitäie Kalevi komme ja shokolaadi, kaks meetrit (vist) muhu seeliku riiet ja Bullerby laste raamatu - just selle oranzhide kaantega trüki, mis mul kunagi oli. Minu oma oli juba mu 6dede käest läbi käinud ja kapsaks loetud. Mina ise lugesin seda ühel suvel vähemalt 12 korda järjest, hoidsin padja all. Liialdamata v6ib öelda, et just see raamat on mu lemmik, minu lapsed - alustame Sädega - 6petan ma neid lugusid samamoodi armastama.
Muidu sain veel suure panni, mida ammu juba meil vaja on, vahvlimasina ja raamatu, pudeli glöggi (läheb täna käiku) ja kindlasti midagi veel..
Säde aga sai igast head ja paremat: natuke riideid, soojakotiks m6eldud pehme loomakese, vannirätiku, uhke high tech karusselli voodi kohale (liblikatiibadega m6mmid on küljes ja puha) ja mänguteki..
Täna, esimesel j6ulupühal tulid Juliani ema juurde tema elukaaslase pojad, üks neist omakorda oma poja ja kaaslasega. Tulema saime alles 6htul, poole üheksast olime l6puks kodus, huh. Auto täis pakitud, ega palju ruumi üle olnudki... nagu näha on lapsega j6ulude ajal reisimine nagu kolimine. Mul pann jalge ees ja Sädel naabriks hiigelsuur padi.

Muidu oli eile vist +13 kraadi, vihmane ja tuuline. Öösel vilistas aknavahelt. J6ulud? Kus? Siin küll vist mitte.. Aga näed, olid küll. Kastitäis Kalevi komme päästis mu pühad. Julian teab, kuidas mind 6nnelikuks teha.

No comments:

Post a Comment